Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på tryksag ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har sat et par løsblade op for en kunde og har lovet at få trykt 2x500 løsblade i A5, 4+4 farver på 130 el. 170 grams papir. Havde regnet med at få dem trykt hos Lasertryk - har fået ok ting fra dem før og oplaget er jo lille, men lige nu sidder jeg med 3 reklamationer på en gang, så nu er det tid at komme videre!

Det skal naturligvis være ordentlig kvalitet, men samtidig ikke alt for dyrt - har givet kunden pris baseret på indkøb hos lasertryk.

Er der nogen af jer, som selv trykker og vil give et bud? Der kan sagtens komme flere opgaver hen ad vejen ;-) Eller nogen som kan anbefale en god leverandør?

De bedste hilsener

Camilla

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:35
  Hej Camilla,

Hvis det er kvalitet du er på jagt efter, så lyder det som om du burde tage fat i nogen a-la MediaMouse .

Vi er ikke så billige som LT, men til gengæld får du god kvalitet, men navnlig også en service som du ellers vil skulle kigge langt efter at finde tilsvarende.

Dine 2 x 500 løsblade vil jeg da godt tilbyde dig at vi kører til en god pris.

Den tager udgangspunkt i at vi modtager et færdigt layout fra dig i digitalt format (f.eks. en PDF)
Jeg har regnet to priser ud til dig så du kan se prisforskellen imellem forskellige typer papir:

170 gr. semigloss - kr. 1.559,00

130 gr. bestrøget - kr. 1.344,00

Priserne er inklusiv fragt, men eksklusiv moms.

Du må endelig tage fat i mig hvis du har nogle spørgsmål eller ligenende. Endvidere har du også mulighed for at få kørt ét eksemplar gratis, så du kan se papirtypen og trykket. Du kan fange mig på emailen jesper snabelA mediamouse.dk  eller mit direkte nummer 22 72 66 72.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:06
Hej Jesper

Nu bliver jeg også lige interesseret... Er det Offset-priser?

Har I evt. en prisliste I kan sende...?

Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:58
  Hej Mikkel,

Nej det er ikke offsettryk - det ville slet ikke kunne betale sig med det lille oplag. Det var noget andet hvis vi oppe omkring en 3-4.000 løsark afhængigt af farverne.

Priserne er på digitaltryk.

Vi har ikke nogen konkret prisliste - endnu. Men er der noget specielt du mangler en pris på?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:27
Nej, det tænkte jeg nok  Kunne heller ikke helt forstå hvis I kunne gøre det SÅ billigt, det var derfor jeg lige blev interesseret.
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 11:30
Jeg hører også til dem, der ikke vil anvende LT grundet den "kvalitet" og service de har. Har tidligere kasseret større oplag, som vi ganske enkelt ikke ville lægge navn til overfor vores kunder. Blot vores erfaring.
Jesper - Gider du regne mig en pris på en lille sag:

2 x brevpapirer (2 x 2.000, A4, 4+0, alm. 90-100 g) leveret her til bureauet. Vi leverer naturligvis færdigt mat. i ønsket filformat.
Mvh
/Søren

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:36
  Hej Søren,

Jeg har sendt dig en PM/mail med en pris .

Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:49
Hej Camilla !

Vi driver en mindre virksomhed, der bl.a. beskæftiger sig med digitaltryk på professionelt Canon udstyr.

Vi kan tilbyde dig følgende priser:

2 x 500 A5 4+4, 120 gram mat coated papir kr. 1.185,00 excl. moms

2 x 500 A5 4+4, 160 gram mat coated papir kr. 1.265,00 excl. moms

Levering kr. 46,00 excl.moms.

Vi skal bruge en PDF fil fra dig, hvor du lægger de to A5 print op ved siden af hinanden på et A4 format - de to forsider på et A4 og de to bagsider på et A4.

Leveringstid 1-2 arbejdsdage.

Hvis du mailer mig filen på morten@mbe-hellerup.dk, så sender vi dig to prøveprint u/b - så kan du se kvaliteten inden vi kører hele oplaget.

Lad mig høre, hvis det skulle være relevant.

Udover almindelige løsark så laver vi også falsede og ryghæftede foldere til markedets bedste priser.

Venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:33
Hej Morten.

Tak for tilbuddet. Har dog lige valgt en anden leverandør til denne sag, men jeg gemmer lige dine info. til evt. senere brug.

Mange hilsener

Camilla

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)