Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du grossist...?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er ejer af hjemmesiden Blogtrend.dk, hvilken for tiden gennemgår en større omvæltning i forhold til forrige design og tilbud. Siden har stået lidt stille i nogen tid, grundet andre projekter kom på banen, men jeg er nu tilbage i stærk figur og skal have siden frem i synsfeltet igen.
Derfor søger jeg i den forbindelse endnu flere grossister til at vise/omtale på siden. Det kan være grossister indenfor alle genrer, dog accepteres der ikke noget indenfor erotik, idet siden skal være for alle aldre og mener derfor ikke at denne genre passer ind. Men alle andre tilbud fra grossister er velkomne og vil blive tjekket igennem og måske vist på siden.

Det er et rigtig stort plus om din virksomheds hjemmeside indeholder en online shop, hvor forhandlere, kommende som nuværende, kan logge ind og handle.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:37

Skal gøre opmærksom på, at det ikke vil koste dig noget, at have din grossistvirksomhed liggende på siden - hverken nu eller senere Big Smile

Har andre forslag til nogle spændende grossistvirksomheder, danske som europæiske, så hører jeg også meget gerne fra jer. Det er et utrolig stort arbejde selv at finde dem alle Wink

Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:01

Hej Allan,

Jeg er på vej til at oprette et import og eksport firma med base i Danmark. Vækker det din interesse?

Med venlig hilsen

Quang

vreg.dk - Virksomhedsregister : Gratis at anvende!

Spar tusindvis a kroner i stedet for at anvende de store (fup-) fagbøger

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:04

Hej Quang

Lyder umiddelbart interessant, men vil nok helst se resultatet førend jeg kan vurdere om det vil passe ind, men vil da se frem til det :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:25
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:57

Det er stortset alle slags grossister, både danske som europæiske. Så længe siden er enten danske eller engelsksproget (til nød, tysk) og de ikke forhandler erotisk materiale, så er jeg interesseret.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:26

Allan Hansen:

Hej,

Er ejer af hjemmesiden Blogtrend.dk, hvilken for tiden gennemgår en større omvæltning i forhold til forrige design og tilbud. Siden har stået lidt stille i nogen tid, grundet andre projekter kom på banen, men jeg er nu tilbage i stærk figur og skal have siden frem i synsfeltet igen.
Derfor søger jeg i den forbindelse endnu flere grossister til at vise/omtale på siden. Det kan være grossister indenfor alle genrer, dog accepteres der ikke noget indenfor erotik, idet siden skal være for alle aldre og mener derfor ikke at denne genre passer ind. Men alle andre tilbud fra grossister er velkomne og vil blive tjekket igennem og måske vist på siden.

Det er et rigtig stort plus om din virksomheds hjemmeside indeholder en online shop, hvor forhandlere, kommende som nuværende, kan logge ind og handle.

Hej Allan

Kunne det evt være interessant med den side - salg af smykker engros?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)