Hej Jeg ville hører om der er nogen der kan give mig nogen gode råd ang. åbening af tømrer firma. Jeg har tænkt et ApS firma men da jeg ikke kender reglerne så godt håber jeg der nogen der kan hjælpe.. Jeg har set at der er nogen firmaer der tager 1.800kr for at åbne et firma og give rådgivning hvem er det?
Håber i kan hjælpe.
MVH Julie |
Selvfølgelig kan vi hjælpe.
Er det ikke nogle iværksætter kurser i den by?
Det ville helt klart hjælpe dig lidt på vej også.
Hvis det kun er dig selv der skal kører som selvstændig tømrermester, eller forventer du også at skal have ansatte ?
Hvis det kun er dig selv, ville jeg måske bare starte som enkeltmands virksomhed også oprette et APS selskab senere, forventer du dog hurtigt at have ansatte, så er det en fordel at starte et APS selskab med det samme, og dermed begrænse din hæfte overfor firmaet.
Men henvend til din kommune, da kan sikkert henvise sig enten til nogen iversætter kursus, eller måske noget rådgivning omkring det at starte egen virksomhed op.
Nu er det jo heller ikke hver dag man ser en kvindelig selvstændig tømrer, så vil helt klart også give lidt omtale som du kan nyde godt af i din virksomhed....:)
Brug evt. søgefunktionen herinde, der står også en masse fordele i forhold til enkeltmands virksomhed og APS selskab, i en del af de tidligere tråde herinde.