Hej Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden. www.backlinks.nu ? vh Jan C |
Hej Jan,
Siden ser meget ufærdig ud, så det tror jeg ikke du skal regne med. Hvordan er du stødt på den?
Hej Er der nogen der har erfaring med hjemmesiden. www.backlinks.nu ? vh Jan C |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Hej Jan, Siden ser meget ufærdig ud, så det tror jeg ikke du skal regne med. Hvordan er du stødt på den? |
Det har jeg. Jeg smider lige en PB |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Du må også meget gerne sende mig en PB, hvis du har benyttet dem før :) |
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Rasmus, der har siden, skrev for et stykke tid siden et indlæg Amino omkring deres service. Kan ikke lige finde indlægget. Mener det var noget med, at det kun var xx personer de kunne tage ind i starten, så ved ikke om det stadigt er muligt, at benytte deres service. Mvh |
Du må også gerne lige skrive til mig. Enten PM eller mail. |
Har sendt til alle og er på vej ud af døren. Er der flere som ønsker eksempler, så spørg de andre i tråden |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg er generelt meget skeptisk over for det, at købe backlinks. Det er svært at holde øje med, om virksomheden ender med at ødelægge din forretning, fordi de misbruger det. Hvis det viser sig de outsourcer dine backlinks til et andet land hvor de kun laver keyword-stuffing, ja.. Så bider det dig i halen. Jeg skal ikke sige om backlinks.nu er fint. Jeg anbefaler bare du holder en naturlig skepsis. Eventuelt overveje om du ikke selv kan lave linkbuilding eller hyre nogen fast. Desuden vil det give mere værdi, hvis du brugte tid på at skrive blogindlæg og nyheder... Fx. ved brug af aNyhed.dk. |
Dbh. Yngvi
Hej alle Det er mig der kører backlinks.nu. Hvis I har generelle spørgsmål til servicen er i også meget velkommen til at skrive til support SNABEL-A backlinks.nu (indtil videre er det bare mig der svarer
|
Hej Tommy Hvad er det ved siden der ser ufærdig ud? Den skal jo helst sende et nogenlunde sobert signal |