Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Email /html

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes selv at jeg har et underlig problem.

Det drejer sig om en email adr contact@tj2b.fr ( sat op i google apps ) http://www.tj2b.fr/contact

Hvis jeg vil sende en mail til denne adr og skriver den ind manuelt, gaar mailen fint igennem og hvis jeg bruger formularen paa kontakt siden gaar mailen ogsaa fint igennem til contact@tj2b.fr. Men hvis jeg klikker paa linket i højre side paa http://www.tj2b.fr/contact , og gaar den vej for at sende kommer der ingen mail frem.

Jeg har brugt denne kode: <a href="mailto:contact@tj2b.fr">contact@tj2b.fr</a>

Men hvis jeg ændre mailen i koden til en af mine gmail emails virker det fint..?

Det er det samme hvis jeg har modtaget en email fra contact@tj2b.fr og klikker direkte paa email adressen linket ( contact@tj2b.fr ) som jeg har sat i signaturen til contact@tj2b.fr, saa kommer der heller ingen mail frem. Her har jeg bare i gmail settings 'signatur' skrevet "contact@tj2b.fr" og den har selv lavet det til et link.

Jeg forstaar det ik

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 03:29

Anders,

Ved ikke om jeg har forstået problemet korrekt, men du undrer dig over hvorfor Outlook eller lignende ikke dukker op med en ny email når du klikker?

din <a href="mailto.... /> er korrekt. Denne kode fortolkes/behandles dog på din egen maskine, så det kunne være heri problemet lå. Har jeg misforstået noget?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:18

PS: RETTELSE. NU virker det sgu.. har lige teste det igennem igen men jeg sværger at det ikke virkede igaar.. meget underligt.

Hej

Naar jeg klikker paa linket til emailen ( baade linket i signaturen, som jo er blevet lavet til et link automatisk af google gmail bare ved at jeg skrev 'contact@tj2b.fr' OG linket paa hjemmesiden hvor jeg har lavet linket ved hjælp af, <a href="mailto.... />, ) , saa aabner gmail en ny vindue med en ny besked til contact@tj2b.fr og jeg skriver en besked men den kommer aldrig frem.

Hvis jeg skriver adressen manuelt virker det fint.

hvis jeg prøver at indsætte <a href="mailto.... />  med en anden email virker det fint, bare ikke med contact@tj2b.fr ?

Mvh

anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)