Jeg er sammen med en partner, i gang med at starte et nyt koncept op.
Det går ud på, at virksomheder kan markedsføre sig lokalt - dvs. til forbrugere, der er i nærheden af ens virksomhed.
Det er for virksomhederne gratis af være medlem i hele 2011 (måske også derefter). Forbrugerne vil det altid være gratis for.
Tag evt. et kig på www.dealspot.dk, hvor der også er en introduktionsvideo på 2 min. Jeg skriver, fordi vi er opstartsfasen og derfor gerne vil have nogle virksomheder registreret, som en slags kickstart. Det kan være med til at vi vokser hurtigere og giver naturligvis virksomheder den fordel at være med fra starten som de første virksomheder.
Derfor tænkte vi jer Aminoer, der jo alle sidder inde med forskellige lokale virksomheder.
I første omgang tager vi imod virksomheder fra hovedstadsområdet og omegn.
Hvis du har nogle spørgsmål, så tøv ikke med at spørge løs :)
God aften.
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Vi lancerer ingen demo site for vores virksomheder, da det er gratis at være medlem og uforpligtende at være medlem, derfor kan virksomhederne prøve systemet ved at tilmelde sig normalt. - Siden er dog ikke færdig, og derfor er det kun registreringen der virker pt.
Lykkebjerg:
Det i har nu kan jo bare være at i samler info til spam.
Jeg kan ikke helt forstå, hvordan du får det til at vi samler info til spam?, vi har på INTET tidspunkt oplyst vi vil spame virksomhederne, igen.. Det er uforpligtende at være medlem og endda gratis, og vi har ingen intentioner at kontakte virksomhederne med andet end en release mail engang i marts måned, når de kan logge ind og begynde at benytte systemet. Så må desværre sige jeg ikke forstår din beskyldning.
Lykkebjerg:
samt den video i har er lyden meget lav kan kun høre noget mumlen.
Lyden i filmen fejler ingenting, måske er den skruet ned i playeren og du kunne prøve at skrue op der. Vi har testet den hos 50 forskellige mennesker før vi lancerede den, og der fungerede den perfekt.
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.