|
Ønskes: 10 gode seoråd.
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
|
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Hej Jan. Det råd jeg altid plejer at give venner og bekendte er at købe sig til viden, man kan helt sikkert få en masse nyttig viden rundt omkring på amino og andre forums, og er også en god start, men hvis jeg dengang tilbage i 2006 hvor jeg startede www.industribasen.dk havde kunne købe mig til nyttig viden havde jeg helt sikkert gjort dette, der er mange dygtige her på Amino, men med den erfaring jeg har fået på seo siden 2006 så må jeg også sige at man ikke skal tage alt for gode varer, ved godt at det kan være dyrt at købe sig til viden, men det spare virkelig en for meget tid og helt sikkert også penge. Jeg ville kigge nærmere på Thomas Rosenstands seo-lex, der er utrolig meget konkret og afprøvet viden i, hvis ikke du har økonomi til at købe seo-lex vil jeg anbefale at læse de indlæg her på amino fra Thomas Rosenstand, Mikkel Demib Svendsen eller Frank Hellerup Madsen, det er ihvertfald disse 3 herre som jeg med min egen overbevisning er de dygtigste i Danmark til seo. Du kan kigge lidt mere på seo-lex som jeg selv har købt. Download light versionen og hvis du synes den er god vil jeg anbefale at købe den og få rettet alle de ting der er at rette ifølge bogen. www.seo-lex.dk/download-light.html så vil du helt sikkert komme langt utrolig hurtigt. Fortsat god dag. Mvh Morten |
Hej Morten
/ Emil |
Seo-råd nummer 1. lad være med at lade søgemaskinerne være din eneste, trafik kilde. så får du også en bedre placering i søgemaskinerne.
|
Jeg har skrevet nogle tips til søgemaskineoptimering, du er velkommen til at læse dem. Klik på det her link: 10 råd til søgemaskineoptimering |
Du kan få 44. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
1. Din hjemmeside svarer både med og uden www foran. Det skal laves om, så enten www redirecter til den URL uden www eller omvendt. 2. Når du linker til din hjemmeside, så skal det for det første være som et link og ikke www.isoleringssiden.dk, desuden er det en fordel at bruge en ankertekst, hvor et eller flere af de søgeord, som du gerne vil findes på, indgår: efterisolering 3. Du har samme titel på alle dine undersider, det skal laves om. Lav en unik beskrivende tekst på omkring 67 tegn til hver underside, hvor de relaterede søgeord fra den underside indgår. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Spændende læsning, seo-lex'en. Går ud fra, det er værd at bruge penge på den "rigtige" version? |