Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på videoguides

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i disse dage i fuld gang med at lave en lang række videotutorials, som jeg efterfølgende vil sælge online på mit website www.joomlatutorials.dk

I den forbindelse eksperimenterer jeg lidt med at få lagt videoerne op i en ordentligt lyd- og billedekvalitet. 

Jeg kunne godt tænke mig om I gad kommentere på nedenstående video:

Untitled from rasmus hoeks on Vimeo.

Er det god nok kvalitet i forhold til at det rent faktisk er en del af et produkt, man skal betale for? I må meget gerne se den i fullscreen og kommentere, hvordan I mener denne del fungerer.

På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:06

Hej Rasmus.

Jeg har lige set din video om installation af JCE til Joomla, og det er rigtig godt ud!

Kvaliteten er i top.

Billedkvaliteten er knivskarp. Videoen skal selvfølgelig ses i fullscreen, for at man kan læse tekst, men det ser virkelig flot ud.

Lyden er tæt på perfekt. Jeg er ikke lydmand, men jeg lægger ofte mærke til knas, pust og baggrundsstøj på sådan nogle videoen. Den slags blev jeg befriet for, da jeg så dine video.

Derudover synes jeg du gør det rigtig godt som speaker. Tempoet er godt og det er til at forstå. Man kommer let til at snakke for hurtigt, men det klare du godt.

Konklusion: Du laver fantastiske videoer, som helt sikkert er gode nok til, at du kan kræve penge for dem. :D

Godt arbejde!

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:20

Hej Rasmus,

Den video omkring JCE er i noget bedre kvalitet en den om skabeloner.

Godt tempo du har, jeg ville mene at alle skulle kunne være med her Yes

Noget helt andet, så har jeg et domæne der hedder www.joomla-guide.dk

Jeg har ikke selv tid til at lave en ordenlig guide så hvis du vil have det kan du bare sige til. Det er betalt til en gang frem i november.

Vh.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:29

Martin Larsen:
Den video omkring JCE er i noget bedre kvalitet en den om skabeloner.

Yes - den om skabeloner var mit første upload. Jeg fandt ud af at det var for dårlig kvalitet, så resten kommer til at blive i højere kvali.

Martin Larsen:

Noget helt andet, så har jeg et domæne der hedder www.joomla-guide.dk

Jeg har ikke selv tid til at lave en ordenlig guide så hvis du vil have det kan du bare sige til. Det er betalt til en gang frem i novembe

Tusind tak for tilbuddet - jeg har dog ikke rigtigt noget at bruge det til, da jeg simpelthen ikke har tid til flere domæner lige nu. Men tak for det - det sgu' go' stil.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)