Jeg vil igen opfordre til at folk kigger lidt på PostDK''s "fragt" produkt. PostDK har produktet kaldet Letgods, og jeg tror dette i det her tilfælde vil være aktuelt.
Og vægten er ingen forhindring i dette produkt, da nogle kunder sender ting som vejer mellem f.eks. 1 og 2 ton.
"Letgods er en distributionsløsning, der dækker erhvervsvirksomheders behov for befordring af stykgodsforsendelser mellem 50 og 1.000 kg til erhvervsmodtagere i Danmark."
Altså kan løsningen ikke bruges ved B2C som Ivanovic efterlyser
Kæden Mail Boxes Etc. kunne være et forsøg værd. Det kræver dog at du bor i nærheden af en af butikkerne.
Jeg er med-indehaver af butikken i Rødovre, og vi betjener kunder i et område med en radius på 5 - 10 km. Hvis kunderne selv vil komme med pakkerne, er det selvfølgelig underordnet hvor i landet de kommer fra!.
Vi har samarbejdsaftaler med en række distributører (blandt andet DPD, PostDK, UPS etc.), og kan hjælpe med at finde den bedste pris og samtidig håndtere lager og/eller pakkefunktion.
I kraft af vores aftale med PostDK, kan vi uden problemer levere til private.
Selve fragt-priserne kan vi ofte også give en god rabat på. Både til private og virksomheds-modtagere. Men det afhænger af mængde og vægt.
Se eventuelt mere på www.mbe-rodovre.dk - eller ring/mail ned til butikken!
Vi kan tilbyde rabat på dine transport opgaver, alt efter opgavens omfang, ring hvis du har et aktuelt problem der skal løses, så kan vi udregne en pris ( stoppriser i storbyer) og andre priser på landtransport...