Kan det passe, at der ikke findes "sælger med stort S" der gerne vil have nye udfordringer?
Vi har Danmark's fedeste salgsjob, med fast løn, kørselsgodgørelses, salgstræning, m.v... Kender du en sælger, som mangler et fedt job, med rigtig store muligheder, så kontakt os allerede idag, da vi mangler allerede fra i går...!
lyder som et godt tilbud, alle burde tage chancen og prøve at arbejde for dig, jeg kan nok ikke tilbyde dig en sælger, men jeg kan tilbyde reklame for dine produkter eller virkosomhed ved ta omdele flyers- hvad siger du til det? Så sælger produktet sig selv...
Det vil jeg også meget gerne, men det er som "næste" alle nye projekter, at det er svært at forklar ordenligt på mail eller via Amino.
Kort beskrivelse: - Netværk mellem lokale virksomheder i Århus og omegen. - Netværksrabatter til lokal virksomheder's medarbejder. - Fælles annoncering og samhandel. - Garanti for proffilering, virksomheden vil altid ligge på SIDE 1.
Så hvis du syntes dette kunne spændende at høre mere, så gi mig et kald.
Kan du ikke lige give mig et kald, da jeg tror vi muligvis kan lave en aftale...! Udover vi søger sælger, har jeg et andet projekt, som måske godt kunne bruge jeres ydelse.