Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Gigahost det rigtige valg...

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I marts lancere jeg en ny portal, hvor kravet til oppetid vil være stort. Jeg er blevet anbefalet Gigahost, men når jeg søger på det navn er der delte meninger om det valg.

Råd om valg af hosting modtages med tak

Dbh

Benny 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke anbefale dig Gigahost - simpelt fordi min erfaring med deres servere er dårlig. 

Jeg vil derimod pege dig i retningen af Meebox, Unoero eller Surftown.

 iPhone 6

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

I marts lancere jeg en ny portal, hvor kravet til oppetid vil være stort. Jeg er blevet anbefalet Gigahost, men når jeg søger på det navn er der delte meninger om det valg.

Råd om valg af hosting modtages med tak

Dbh

Benny 

Jeg anbefaler surftown! De har hurtig og god service, samtidig med at oppetiden er rigtig høj + loadtiden på deres hjemmesider er også rigtig gode! De tilbyder desuden også VPS. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

svar er forskellige fordi gigahost.dk  server er forskellige , jeg har både været heldig og uheldige med dem , med de er billige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at valget af Gigahost skal komme ud fra, et ønske om 2 ting,

  1. enten deres fleksible opsætningsmuligheder - de giver nogle settings, som ikke mange andre gør, eller
  2. en prisbillig mulighed for at samle mange websites på samme hosting løsning. 

Det sidste kan også gøres med meebox, som jeg har valgt som løsning, hvor jeg har haft brug for at kunne samle mange websites billigt. De har nemlig også en noget bedre kundeservice, der oftere end man tror er rart at have.

Hvis du kun skal have det ene site kørende, så vil jeg anbefale unoeuro, som er et nyere hosting firma, men derfor også et, der sætter service højt, og virker bedre udviklet og opdateret.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Benny Straby:

I marts lancere jeg en ny portal, hvor kravet til oppetid vil være stort. Jeg er blevet anbefalet Gigahost, men når jeg søger på det navn er der delte meninger om det valg.

Råd om valg af hosting modtages med tak

Dbh

Benny 

færrest kunder per server = mindre risiko for nedetid = webhosting.dk

gigahost = mange kunder per server. Generelt kan du sige at jo billigere det er jo flere kunder per server, dermed ikke sagt at dyrere udbydere ikke kommer mange kunder per server for at slippe for de store investeringer i hardware og infrastruktur. Gigahost har omkring 1500-1800 domains per server.

 

 

 

 

Fra Sæby
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blandede oplevelser med GigaHost.
Jeg har en del hjemmesider liggende hos GigaHost, og har ikke oplevet problemer med dem.

Derfor anbefalede jeg GigaHost til en kunde, men de oplevet tilgengæld en hel del problemer med deres side. De får en del 404 og 403, og GigaHost beskylder sidens CMS og httaccss fil, men det er 100% den samme jeg bruger til mine andre sider, så den hopper jeg ikke på.

Jeg har prøvet at starte en dialog med GigaHost, men der går for lang tid inden jeg får svar, og jeg er påvej til at flytte siden til en anden udbyder, da de ikke vil flytte siden over på en anden server.

Jeg vil anbefale MeeBox.net, som jeg er begyndt at benytte. Det er lyn hurtigt, og en super service ved henvendelser. Siden http://seo-portalen.dk/ kører på MeeBox.net
Jeg har haft 3 henvendelser med spørgsmål til deres support, og der har været en super professionel service. Kan klart anbefales.

Nu hvor jeg er ved at øse ud af mine erfaringer, vil jeg gerne bringe SurfTown på banen, og anbefale at man holder sig langt væk fra denne TDC undercover host. Deres mission om at være 'Danmarks bedste webhotel' står ikke mål med den elendige service jeg fik da jeg oplevede problemer med en af deres servere, som havde en nedetid på under 1% (ifølge dem) som reelt var nærmere 18% (ifølge et cron job jeg satte op hos en anden host).

Ej heller One vil få mine varmeste anbefalinger.

Støt en god sag, og brug linket til MeeBox.net på min hjemmeside: http://seosoftware.dk/

Det er en jungle, men der findes gode webhost derude, hvis man kigger godt efter.

Med venlig hilsen

Kristian Mølholt
VirtuRex Design

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

I marts lancere jeg en ny portal, hvor kravet til oppetid vil være stort. Jeg er blevet anbefalet Gigahost, men når jeg søger på det navn er der delte meninger om det valg.

Råd om valg af hosting modtages med tak

Dbh

Benny 

en anden ting, skal du bruge asp/asp.net er unoeuro at foretrække, god oppetid, hurtig support, dog temmelig dyrt hvis du skal bruge "imap" support til din email, men generelt et godt produkt.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

softwaresikkerhed.dk:

 

Jeg vil anbefale MeeBox.net, som jeg er begyndt at benytte. Det er lyn hurtigt, og en super service ved henvendelser. Siden http://seo-portalen.dk/ kører på MeeBox.net
Jeg har haft 3 henvendelser med spørgsmål til deres support, og der har været en super professionel service. Kan klart anbefales.

Nu er der en risiko for at meebox ender ligesom gigahost, de er allerede begyndt at have mange domæner per server, du tror vel ikke at meebox har mere styr på tingene end gigahost der har årevis af erfaring. Alle udbydere har god hastighed og support i starten indtil det bliver for overvældende, vent og se.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox har jeg nu også et webhotel hos og de er fine til prisen, så dem kan jeg sagtens anbefale!

Det gør jo så heller ikke noget at de er med-aminoer... Smile

Med venlig hilsen
Anders pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)