Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ondt i salget? Brug for en partner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har ondt i salget altså at der bliver solgt for lidt af dine ydelser/produkter kan det være at et samarbejde med en den rette salgsoutsorching partner kan hjælpe dig.

Der er flere fordele ved at outsource salget men også nogle ting man virkelig skal overveje. En af de mest almindelige holdninger om outsourching af salg er, at man kommer længere "væk" fra kunderne og man ikke helt ved hvad der bliver fortalt kunderne omkring produkterne ude på salgsmøderne. Dette er naturligvis også sandt at mange produkter ikke egner sig til outsourcing af forskellige årsager.

Dog er min erfaring at man også oplever egne sælgere der ikke er produkt trænet godt nok eller skærer hjørner for at opnå en bedre løn.

Et andet aspekt er, at finde en salgs partner, som kan magte opgaven og leverer salgsvolumen. Dette er nok det sværeste, mange salgshuse/telesalgsvirksomheder tager opgaver ind som de ikke kan magte eller som de tager ind velvidende at et længerevarende samarbejde nok er usandsynligt- men det luner jo med de gode opstarts fees ;-)

Jeg har igennem de sidste 5 år oparbejdet et salgsnetværk der kan leverer salgsvolumen af mange typer produkter i flere lande. Dette netværk består af flere forskellige salgskanaler som inkludere fieldsalg (altså udkørende sælgere) telesalg, online salg og strategisk salg.

Dette netværk er unikt og er en samlede erfaring af 5 års benchmark af mere end 20 forskellige telemarketing og salgsoutsoucing virksomheder. Det er så få der kan leverer varen, men dette netværk kan.

Hvorfor skriver jeg om dette netværk istedet for blot at fryde mig over at tilgang til meget stærke salg resurser?

Egentlig fordi jeg som ægte iværksættere ved hvor stor en udfordring det er at få solgt sine produkter og hvor mange useriøse eller talentløse salgshuse der findes i dette land. En fejlslagen satsning på den forkerte partner kan jo lukke drømmen før den er startet.

Står du overfor disse udfordringer er du mere end velkommen til at rette henvendelse omkring et samarbejde.

- Vil have styrket salget via udkørende sælgere

- Vil have styrket salget via telesalg

- Vil have mere volumen på salget

- Vil sælge ud over landets grænser

- Vil sælge produkter online

- Vil have en salgspartner med no cure- no pay betaling.

For ikke at spilde hinandens tid vil jeg på forhånd sige at følgende områder kan vi ikke hjælpe

- Salg af produkter med lav avance (DB under kr. 2.000)

- Salg af tekstil, tøj, brugskunst, børnetøj,

- Salg med små volumer (dvs, under 50 enheder pr. måned)

- Salg af it hardwear.

Jeg håber at dette indlæg kan hjælpe de iværksættere der har ondt i salget"

Med venlig hilsen

Morten Nüchel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:09
Hej Morten.

Måske skulle du have oprettet denne tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig" :-)
Så var der måske flere, der bed på.

Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:12
Hejsa

Det er hermed gjort

Mvh.

Morten Nüchel

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:13
Hej Morten,

Jamen kig på www.vandvaeg.dk - for vi mangler netop samarbejdspartnere til at formidle salg til virksomheder i hele danmark.

- dels for at afhjælpe problemer som den tørre luft mange virksomheder døjer med, og dels fordi disse vandvægge ser pokkers godt ud, og kan laves efter kundens ønske om størelse, farver m.m.

så skriv eller ring endelig...

(og JA vores side trænger til ny grafik - faktisk mangler vi grafik som den i benytter jer af, da vi har 4 områder i vores virksomhed - smid mig gerne en mail med lidt priser på dette)

Venlig hilsen

René Møllgren

+45 4076 8940

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)