Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med parfume

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går i tanker om at starte en webshop som sælger parfume, men er konkurrence for hård?

Jeg har samlignet priserne med parfumeplus og billig parfume, og kan sælge mine produkter på samme prisniveau.

Jeg vil starte ud med at have et sortiment på ca. 100 forskellige brand name parfumer til både damer og mænd, og vil derefter udvide sortiment i takt med at salget stiger.

Hvad bør min gennemsnit avance være på produkterne?

Er der et marked for endnu en webshop?

Flere gode råd?

På forhånd tak...

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa qtek intet er umuligt med hårdt arbejde, men du skal så også være parat til at arbejde hårdt for at få nok kunder i butikken, (her mener jeg markedsføring, konvertering osv.)

og mht. avancen, så aner jeg vitterlig intet om gennemsnits avancen på parfumer.

 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besvarelse... Ja det er klart at der skal hårdt arbejde til markedføring og konceptudvikling. Intet kommer af sig selv.

 

Andre som har kommentar til mit indlæg?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, glem det og find en niche uden så meget konkurrence. Der er masser af dem.

xxx

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der havde ikke været en eneste webshop eller for den sags skyld fysiske butikker samt producenter af parfume hvis der ikke var et marked for det ;) 

For mig at se er det dog et forholdsvis mættet marked og det bliver svært at konkurrere her, dog er det ikke umuligt. Du skal "bare" finde din unikke indgangsvinkel til markedet hvor du differentierer dig fra de andre spillere på markedet. 

Umiddelbart vil det koste dig en hel del med en intens markedsføring (Som jeg mener er krævet i denne situation). 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencen er hård og DB er lav. Det var ihvertfald min vurdering dengang jeg droppede ideen Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)