Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med WescureIt &Internet danmark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jer er blevet kontakt af 2 seo/sem firmaer, som jo lover guld og grønne skove, med top placering på diverse søgemaskiner og forventet øget omsætning

Links til disse to firmaer
www.wesecureit.dk & www.internet.dk

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med disse to firmaer eller bare et af dem

Siden der skal bruges krudt på i første omgang er www.trend-shop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:13
> lover guld og grønne skove

Man skal efter min mening aldrig købe noget af en leverandør, uanset i hvilket marked, som lover "guld og grønne skove". Spørg ind til helt nøjagtigt hvad det er de vil levere, og vurder sagligt og professionelt om det står mål med den pris du skal betale.

Topplaceringer i søgemaskinerne er der ingen der kan garantere, men man kan garantere at der kun betales hvis visse placeringer opnås. Jeg mener dog, at det er et meget dårligt grundlag at afregne på.

Jeg vil anbefale at du istedet for fokusere på at afregne enten for den konkrete assistance du får (time- eller projekt-betaling), eller objektivt målbare resultater som faktisk har en værdi - som f.eks. relevante besøg eller endnu bedre konverteringer af disse.

Jeg gider ikke kommentere på de to konkrete selskaber, men lav en søgning på dem, og evt. centrale personer i virksomhederne, her og på f.eks. Google, og læs hvad andre skriver. Du kan også bede dem om et par referencer som du kan kontakte og spørge hvordan deres oplevelser har været. I alle fald - gør dit hjemmearbejde, for når først kontrakten er skrevet, binder du dig til det der nu engang er aftalt :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:06
Hej Karsten.

Jeg har for ca. 1 måned siden fået videresendt email korrespondance fra en anden Amino, som var blevet ringet op af www.internet.dk.

Jeg vil i denne forbindelse anbefale dig at skelne kraftigt mellem, hvad der bliver fortalt i telefonen og hvad der rent faktisk står i den email, du modtager. Det den du skal nærlæse og forstå konsekvenserne af, hvad der egentligt står!

Det er det skrevne materiale, du beviseligt accepterer.

Mvh, Christian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:48
Hej

Prøv evt. at skrive "søgemaskineoptimering" i Google og se om de firmaer, som vil hjælpe dig til en topplacering, kommer frem på side 1.

Hvis de ikke selv kan skabe topplaceringer, kan de nok heller ikke for dig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:19
> Hvis de ikke selv kan skabe topplaceringer, kan de nok heller ikke for dig.

Den diskusion har vi haft mange gange tidligere her på Amino. Faktum er, at masser af de mest kompetente søgemaskinefolk og reklamebureauer slet ikke er at finde i toppen af søgemaskinerne. Nogle af dem er, men andre er ikke. I hvert fald ikke på de søgninger du forestiller dig :)

Så, hvis man benytter din metode til udvælgelse af en leverandør udelukker man sig selv fra at bruge mange af dem som faktisk er dygtigst.
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:53
Jeg har tidligere prøvet wesecureit.dk og det kostede firmaet 3500,- pr. måned i 6 mdr. De garanterede minimum 1000 klik pr. måned men det kunne ikke lade sig gøre. De satte ekstra kampagner op og alt muligt uden held. Til sidst måtte de opgive og vi aftalte at stoppe kampagnen. Så vi fik ikke meget ud af det men det kommer vel også an på hvor mange der søger på produktet.  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:26
Hvad skete der med dine penge, da de ikke kunne levere varen?
Mvh,

Christian

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:10
Dato: 12-02-2007 16:26:10 Forfatter: Effektiv Markedsføring

Hvad skete der med dine penge, da de ikke kunne levere varen?
Mvh,

Christian

Pengene skulle betales for de måneder vi havde haft det for de sagde at der havde været en masse arbejde i at sætte det op. Vi betalte for de 4 mdr. ud af de 6 vi havde bundet os til.

Tilmeldt 11. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:10
Hej Karsten

Jeg vil bakke op om Effektiv Markedsførings udtagelse. Måske er jeg ligefrem den person han henviser til ? Tjek grundigt op om hvad det er du skal skrive under på. Stemmer det overens med sælgerens ord ? Højest tænkeligt ikke. Sælgeren lover en del, hvoraf det faktisk ikke står i papirene, da sælgeren mener at konkurrerende virksomheder vil kunne drage fordel af det ???

Ja, man kan jo tro på så meget...

Et reelt firma vil du kunne lave en aftale med ex. antal besøgende, konvertering o.s.v. Et dygtigt firma ved jo hvad det er værd og hvad de iøvrigt tidligere har præsteret med lignende butik.

Med venlig hilsen

Stine

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:48
Hej Tip

"Vi betalte for de 4 mdr. ud af de 6 vi havde bundet os til.", skriver du.
Så det vil sige, at du har modtaget 4 x 1000 klik i de 6 måneder? 

(Ja, det var dig, Stine)

Mvh, Christian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)