|
Det er ufatteligt at et melodi grand prix udelukkende bliver vurderet på sceneshowet og mystiske "nye" ting istedet for den gode sang. Den type sang der vandt, kræver jo ingenting af en sanger(inde), der bare skal iføre sig et latterligt kostume og danse rundt til en typisk moderne boom-boom sang. Min personlige favorit var Jacob Andersen, der både synger godt, faktisk spiller et instrument og optrådte med et stabilt rocknummer med en god rytme. Drama Queen har heeelt klart haft fordel af at være et wildcard som er blevet spillet konstant en hel uge på P3 som må betegnes at være en ungdomskanal. Den nåede jo ikke engang med direkte i finalen. Synes generelt at det er en forkert måde at finde finalister på. De 5 bedste i hver semifinale burde kvalificere dig direkte..punktum. Det med at DQ har "fortjent det"...helt ærligt...hvordan har han/hun fortjent det? Jeg kunne godt tænke mig at vide det, da jeg ikke kan se hvorfor de øvrige ikke har fortjent det? |
Helt enig. Jeg kan heller ikke se at sceneshowet og drag''en kan overskygge musikken og nummeret, og på det punkt er der altså ikke meget at hente. Jacob Andersen nummeret var så heller ikke specielt godt. Det kan han gøre bedre. Jeg havde nok gerne set James Sampson, Stig Rossen eller "country-damen" (kan ikke huske navnet) som vinder.
Til gengæld syntes jeg det var fedt at Annette Heick fik nul point.
Bliv gratis medlem