Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Melodi Grand Prix

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:59
Perfekt
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:02
Takker
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 11:06
Den er faktisk okay, lige i Melodi grand prix øjet
Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:23

Lækre tøser? De har taget kraftigt på siden dén periode i deres liv... Ihvertfald klæder stramt skinnende tøj dem ikke mere! Men ellers var det en cool sang.

Sådan noget Sputnik-noget er vist for anvanceret til DR :) Men de plejer nu at genudsende programmet...

Jeg synes, at var rart til en afveksling at se nogle faste lår, istedet for de sædvanlige anorexi piger, men det er selvfølgelig bare min mening.
Forøvringt så var DQ´s dansepiger også dejlige.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 11:26
Paul kan kun være enig :-)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:30
Så lidt

Og hvis man vil smugkigge lidt på, hvem Helsinki måske får besøg af...

så er her 3 bidrag fra Grækenland, som kæmper om finalepladsen De 3 finalister fra Grækenland

Jeg kan ikke rigtigt få lyd på de andre lande

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:53
Jeg hørte DQ i radioen og synes egentlig ikke hans vokal er ret stærk. Så det er nok ikke dén han skal vinde på, men som en anden nævnte, showet (formoder jeg, har ikke selv set det). Til gengæld tror jeg det bliver et problem at høste point fra de konservative lande, hvor mænd i dametøj måske ikke lige vækker den største begejstring. Men nu får vi se, Lordi ligner jo heller ikke ligefrem skoledrenge :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:14
Tja jeg mener jo så det er en katastrofe for Danmark at Peter Andersen vandt. For en gangs skyld var der mange gode numre på et vist niveau, herunder Stig Rossen, James Sampson, Me and My samt et par stykker andre som klart havde haft bedre chancer.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:03
Dato: 11-02-2007 12:14:14 Forfatter: Skattekonsulenterne.dk Tja jeg mener jo så det er en katastrofe for Danmark at Peter Andersen vandt. For en gangs skyld var der mange gode numre på et vist niveau, herunder Stig Rossen, James Sampson, Me and My samt et par stykker andre som klart havde haft bedre chancer. 

Ja godt nok er jeg ikke selv fan af sangen.. men nu har vi da en chance til det internationale... europa vil gerne se specielle artister.. (lordi) så vi skal nok gå hen og vinde i år.. (hvilket jeg syntes er lidt til grin, men det er jo bare min holdning)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)