|
D' herrer kan se og høre vindersangen her: Melodi Grand Prix 2007 Me & My og de øvrige solister lige her: Melodi Grand Prix 2007 ![]() |

Debat
|
D' herrer kan se og høre vindersangen her: Melodi Grand Prix 2007 Me & My og de øvrige solister lige her: Melodi Grand Prix 2007 ![]() |
![]() |
|
Lækre tøser? De har taget kraftigt på siden dén periode i deres liv... Ihvertfald klæder stramt skinnende tøj dem ikke mere! Men ellers var det en cool sang. Sådan noget Sputnik-noget er vist for anvanceret til DR :) Men de plejer nu at genudsende programmet... Jeg synes, at var rart til en afveksling at se nogle faste lår, istedet for de sædvanlige anorexi piger, men det er selvfølgelig bare min mening. Forøvringt så var DQ´s dansepiger også dejlige. |
|
Så lidt ![]() Og hvis man vil smugkigge lidt på, hvem Helsinki måske får besøg af... så er her 3 bidrag fra Grækenland, som kæmper om finalepladsen De 3 finalister fra Grækenland Jeg kan ikke rigtigt få lyd på de andre lande ![]() |
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Ja godt nok er jeg ikke selv fan af sangen.. men nu har vi da en chance til det internationale... europa vil gerne se specielle artister.. (lordi) så vi skal nok gå hen og vinde i år.. (hvilket jeg syntes er lidt til grin, men det er jo bare min holdning) |