Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel skrivning, hjælp ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder her og fifler lidt med nogle artikler, som jeg skriver, pga. at jeg gerne vil have min blog gjort mere kendt og have nogle bedre besøgstal.

Det er meningen, at jeg vil uploade mine artikler på www.forbrugerservicen.dk, men for at jeg kan det skal de naturligvis være af en hvis standart for at blive godkendt. 

Mine artikler vil jeg naturligvis også gerne have gjort så spændende som muligt!
Mit emne er om tøj og mode

Dette er nogle reglerne fra forbrugerservicen.dk

• Minimum 350 ord
  • 100 % unik tekst og rettigheden til teksten
  • Den skal være god og hjælpe læseren med en problemstilling
  • Jeg må poste max. 2 links videre til min egen hjemmeside

Det jeg søger af jer kloge Amino mennesker, er nogle tips/tricks evt. en guide til artikel skrivning?
Eller måske også andre steder på nettet man kan ligge artikler om meget forskelligt.

Det var alt herfra ligt pt.
Kan du ha' en fortsat god dag/aften

De allebedste hilsner
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:50

Hej Rasmus

Det bedste for dig ville være at skrive om noget du ved noget om i forvejen, har mere interesse og viden om end den almindelige gennemsnits dansker, så er det ikke så svært at komme på noget, det behøver ikke være noget titalt unikt og banebrydende, bare du vurderer at det er god viden, som du mener andre kunne få glæde af.

Sørg selvfølgelig for ikke at kopiere noget fra andetsteds!!!

Få en i din familie eller en ven til at læse korrektur på teksten hvis du ikke selv er så skarp til grammatik eller stavning.

Du skal også huske at lave nogle gode ankor tekster, det kan fx være når jeg skriver "gratis programmer" og laver det til et link, ligesom du har gjort i dit indlæg her på amino, bare med noget der er relevant for din blog.

Det er nok det bedste du kan gøre for at få din artikel godkendt :)

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 01:05

Hej John B!

Først og fremmest vil jeg sige tak for dit indlæg, det er meget nyttefuldt for mig, tak!

Jeg står lige nu, og tænker på, at jeg vil nøjes med at skrive noget, som alle kan bruge til noget, hvis f.eks at jeg har haft en dårlig oplevelse, hvordan man andre kan undgå det osv.

Tusind tak.
De allerbedste bedste hilsner

Rasmus T. Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)