Hej Amino'er Jeg sidder her og fifler lidt med nogle artikler, som jeg skriver, pga. at jeg gerne vil have min blog gjort mere kendt og have nogle bedre besøgstal. Dette er nogle reglerne fra forbrugerservicen.dk
Det jeg søger af jer kloge Amino mennesker, er nogle tips/tricks evt. en guide til artikel skrivning? Det var alt herfra ligt pt. |
Hej Rasmus
Det bedste for dig ville være at skrive om noget du ved noget om i forvejen, har mere interesse og viden om end den almindelige gennemsnits dansker, så er det ikke så svært at komme på noget, det behøver ikke være noget titalt unikt og banebrydende, bare du vurderer at det er god viden, som du mener andre kunne få glæde af.
Sørg selvfølgelig for ikke at kopiere noget fra andetsteds!!!
Få en i din familie eller en ven til at læse korrektur på teksten hvis du ikke selv er så skarp til grammatik eller stavning.
Du skal også huske at lave nogle gode ankor tekster, det kan fx være når jeg skriver "gratis programmer" og laver det til et link, ligesom du har gjort i dit indlæg her på amino, bare med noget der er relevant for din blog.
Det er nok det bedste du kan gøre for at få din artikel godkendt :)
Med venlig hilsen John Bakken