Hej Aminoer Jeg er løbet ind i et problem og håber der er nogen herinde, som kunne være interesseret i at hjælpe mig med at løse det. Planen var at jeg sammen med 2 kammerater skulle starte en niche auktionside op. Scriptet er på plads(det er ca. 80% køreklar men mangler de sidste rettelser), financeringen er også på plads og vi har kontakt til en del større sælgere, men så valgte vores webmaster at forlade projektet. Nu står vi med et projekt, men mangler en webmaster. Først troede vi at det kunne vi da klare selv, men vi blev klogere. Min kammerat er total mongol når det kommer til programmering og vedligeholdelse og mine evner rækkede ikke så langt, som jeg troede. Derfor har vi måtte sande at vi skal have fat på en webmaster til at styre den del af projektet. Vi er derfor på udkig efter en webmaster, som samtidig er interesseret i at indgå som partner i projektet. Vi kunne selvfølgelig også have valgt at hyre en til, mod betaling, at færdiggøre siden og vedligeholde den efterfølgende. Vi er dog mere interesseret i en webmaster, som samtidig er partner. Med den løsning holder vi omkostningerne nede i starten og får samtidig en webmaster, som brænder for projektet. Du vil i samarbejde med mig skulle tage dig af vedligeholdelse og online markedsføring, mens min kammerat tager sig af offline markedsføring, financering og kundekontakten. Hvis dette har fanget din interesse, så send mig en PM Hilsen Kim |
Webmaster/partner søges til niche projekt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)