Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DR kom forbi kontoret med et kamera

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en dejlig dag i dag Smile

DR valgte at slå vejen forbi kontoret med et kamera. Se tv-indslaget her (DR kan vist ikke finde ud af at lave et permanent link. Navnet på indslaget er "Boligejere TV-overvåger").

Desuden valgte DR P4 Østjylland at lave et radioindslag samt denne artikel (åbner også i nyt vindue).

Jeg håber, at I har haft en lige så god dag Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 19:25

Det lyder til at være en god dag ja!

Det du fremviser på iPhone'n, er det en form for applikation, som kan vise billedet fra Overvågningen også eller.? 

Sådan så man kan tjekke op på det når man er på farten,eller man har modtaget alarm om at der måske er usædvanlig meget bevægelse bestemte områder på ens grund, hvor der normalt ikke burde være mennesker?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:03

Hej Rasmus,

Først et stort tillykke med den lækre omtale. Super artikel, men vær opmærksom på at videoklippet omhandler aftenens håndboldkamp i Malmö.

Jeg er helt enig i din antagelse om at folk generelt ikke er fuldt ud tilfredse med politiets indsats mod inbrudstyve. Det er en tendens vi i SikkertHjem også har kunnet mærke på de tilbagemeldelser vi har fået, men overskriften "Alarm ikke nok" kan jeg ikke væhelt enig i.

Der findes alarmsystem, som vores, der bygger på nabohjælp-konceptet, hvor man ikke behøver at vente på at vagten kommer frem, men i stedet får naboer, venner og familie besked når alarmen går og de kan derved straks undersøge sagen.

Samtidig tilbyder vi også alarmer med indbyggede kameraer som optager tyven i aktion, med både lyd og levende billeder.

Min pointe er at en alarm kan sagten være nok.  :-)

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 20:22

Hej Mads

Ja, det er det. Det er en gratis applikation, som kan hentes i App Store. Du kan læse mere om den her: http://secubi.dk/artikler/eytron-app.html Den giver dig ikke en alarm. Hvis du har brug for det, kan du gå efter en GSM-alarm - så vil du få en sms ved indbrud.

Hvis du har flere spørgsmål, så sig endelig til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 20:31

Hej Dennis

Mange tak for det. Ja, jeg fandt ud af, at det ikke var et permanent link til indslaget, men blot et link til det seneste indslag - det beklager jeg. Jeg kan ikke umiddelbart finde et ordenligt, statisk link.

Først og fremmest skal du lige vide, at artikel ikke kun bygger på udsag fra mig. De har været ude for at snakke med en af mine kunder. Jeg har ikke udtalt mig omkring alarmer denne gang. :)

Jeg mener også, at en alarm kan være en god ide og specielt - som du også siger - hvis man har nogle gode aftaler med sine naboer. Værdien af at have en vagt tilknyttet mener jeg også kan diskuteres.

Tror i det store hele, at vi er enige - eller i hvert fald et langt stykke ad vejen Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 20:33

Jeg bor på et såkaldt skolehjem nu, så det er ikke ligefrem den største mulighed jeg har for overvågning..

Dog har jeg nogen halv-dyre affekter på mit værelse.. og har leget med tanken om at indbygge noget GPS tracking eller noget på disse ting, i tilfælde af nogen synes det kunne være sjovt at stjæle dem..

- er dette noget du kan tilbyde til en overkommelig pris eller? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:44

Hej Mads

Vi forhandler ikke GPS-trackere, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 01:07

Der findes en dels GPS tracking fra 999 kr. hos Kinapriser.dk hvis du interesseret :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:56

Super flot indslag Rasmus Big Smile

Jeg synes, at jeg får de informationer jeg skal ha´i indslaget og så har du en dejlig rolig og troværdig fremtoning...

Så et indslag som det må give øget indtjening Big Smile

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:11

Godt indslag Rasmus.

Troede i starten, at det var kontant der var på besøg med kamera, da jeg læste overskriften ;-)

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)