Kan man ikke bedømme deres egen side et sted andre steder end trustpilot? Her kan du give en bedømmelse af Revoow De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
hvad med at gå til medierne projekt x eller noget andet?
Kan man ikke bedømme deres egen side et sted andre steder end trustpilot? Her kan du give en bedømmelse af Revoow De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
hvad med at gå til medierne projekt x eller noget andet? |
Mere svar(igen, læs nedefra og op) : ------------------------------ Tak, for din mail. |
Skal de ikke have et dansk CVR nummer når de har reklameindtægter i dk?? |
xxx
Ér det egentlig ulovligt? Jeg mener... De advarer om at siden ikke er Revoow godkendt, er det ulovligt? Det er et oprigtigt spørgsmål, da jeg sagtens kan se problemet, men udover det.. |
Tak, for din mail.
---------- De ser ikke advarslerne som dårlig omtale i google. De mener det er en service, og man selv kan "styre ens site" ved at oprette sig på revoow og tage "kontrol" over det. Kæft det er grotesk. |
Præcis det samme de svindlere skriver til mig. Håber sgu snart jeg finder dem så de kan lære at de må føle hvis ikke de vil høre. |
xxx
Det er også en super god error handling de har: http://www.google.dk/webhp?ie=UTF-8#q=site:revoow.dk+Invalid&fp=1 Men håber da snart at de forstår at sådan skal man ikke lege med det danske erhvervsliv. |
Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige
Det kunne da godt være, man f.eks. kunne gøre TV2 interesseret. Det er i hvert fald et farligt sted at handle
www.tv2.dk Advarsel www.tv2.dk IKKE Revoow godkendt /Kjeld |
Det er da helt sort. Det er jo gangster-metoder af værste skuffe. Lad os få skrevet noget mere om dette, så det forhåbentlig kunne give dem bagslag! |