Kære aminoer. Jonathan :) |
Hej Jonathan
Det lyder som et godt tilbud.
Hvad har du af erfaring, har du en baggrund indenfor SEO, lavet noget der minder om tidligere?
Kære aminoer. Jonathan :) |
.
Hej Jonathan Det lyder som et godt tilbud. Hvad har du af erfaring, har du en baggrund indenfor SEO, lavet noget der minder om tidligere? |
Jeg vil selv mene jeg ved en del om SEO. |
.
Hej Jonathan Det kan være, at jeg vil benytte mig af dit tilbud. Men hvor meget er super billigt ?
mvh. Søren
|
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Skriv lige din pris. Jeg skal bruge et par artikler om nogle ting inden for teknologi. Det lyder jo som noget du kunne have lyst til :) |
Mvh
Mathias Bak
Tjaa, ved snart ikke hvad min pris skal være. |
.
Hej Jonathan Hvad er prisen, hvis jeg selv skriver artiklerne og du nøjes med at lave fornuftigt SEO-arbejde på det? Skriv en PB, hvis du ikke vil ud med det offentligt. Så kan jeg også uddybe det for dig. Michael |
Jeg ville nok være lidt bange for, hvis jeg lavede arbejdet for mine kunder, og så skulle forhandle prisen bagefter, så tror jeg jeg skal have penge med på arbejde :-) Giv nogle priser, så skal folk nok se om det er en god investering når de har set dit arbejde
|