Har læst flere artikler omkring SEO venlige CMS systemer herinde nu, men mangler stadigvæk lige lidt mere hjælp. Jeg har en knægt på 13 år, som ligesom de fleste andre drenge i den alder, har rimelig godt styr på computer verden. (Dog går 98% af tiden stadigvæk med Counter Strike mv.) Jeg kunne godt tænke mig at han fik brugt sine kompetencer til andet en gaming, så vi har aftale at vi sammen skal lære at oprette websites og SEO. Jeg har selv arbejdet med CPC, Analytics og andre online værktøjer en del år, men på website delen er jeg helt grøn. (Har en smule indblik i SEO) Vi leder efter et forholdsvis nemt CMS system. Et der gerne må være noget udfordring i, men som samtidig ikke kræver årelang kendskab til HTML kodning mv. Ydermere må det gerne være SEO venligt, da det bliver det næste vi kaster os hovedkulds ud i. Jeg håber i har mulighed for at hjælpe os, så jeg kan opdrage min søn til at blive mega nørd til nettet. (Så han kan tjene en masse penge til sin gamle far) hehe. Smiler. Mvh. Senior og Junior
|
Der findes Wordpress og Joomla som bedst passer dine behov, jeg har ikke selv prøvet Wordpress særlig meget.
Men jeg kan forstå at det er nemmere end Joomla, jeg har dog aldrig set sværhedsgraden som særlig høj i Joomla, da som alt andet kræver at man lige sætter sig ind i det.
Hvis du vælger Joomla, så kan du skrive en PB, så kan jeg give dig en række råd til at gøre den mere søgemaskine venlig