Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail client med en extra funktion?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på Amino

Jeg søger en E-mail client der muliggøre det at sende en række mails med forudbestemt interval.

Som eksempel skal jeg sende 25 mails, og vil sende dem med 3 dages mellemrum. Er der nogen mail clienter der udbyder dette? Jeg har søgt, og har udmenbart ikke kunne finde en client der tilbyder netop dette. 

Mvh. Mark Guldbrandsen

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:48

Hej Mark,

Tænker du på en service som mailchimp, eller et software program?

Hvis du tænker på et software, så er der vist noget der hedder Sendblaster, Mailblaster eller noget i den stil. Der kan du forudbestemme sende-intervallet, men det kræver selvfølgelig din PC er tændt.

Alternativt der der en masse løsninger lign. mailchimp osv.

Interspire Mailmarketer kan bl.a. også gøre dette for dig. Det kan du sætte op med et cronjob, så det sender i alle ønskede intervaller. Her har du dog også brug for en SMTP server.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 10:04

Hej, Mange tak for dit hurtige svar.

Har kigget på Mailchimp, og overvejet det. Eneste problem er at som jeg ser det kan man ikke skabe en række mails - som en session - hvor jeg har de 25 mails klar, med en fixed interval og hvor der blot skal indtastes en mail adresse.

For som ved mit overstående eksempel, så skal jeg sende en række mails med fast interval til en gruppe mennesker, men det er ikke alle der starter på samme tid med denne række, så alle skal have deres eget starttidspunkt, derfor ville det være lækkert hvis i kendte et program der kunne lave sådan en række. Da jeg eller skal hen og schedule alle 25 mails til hver person :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)