Hej :-) Mit navn er Emil og jeg er 14 år gammel. Jeg er en haj til at bygge hjemmesider og skrive fede tekster. Desuden er jeg ivrig fotograf og videofotograf. Det kan i læse om på hyldeborg.dk. Lige pt. står jeg og mangler lidt håndøre - så derfor tænkte jeg at jeg ville udbyde min ekspertise (sejt ord :-)) her på Amino. Jeg kan kode PHP, HTML & CSS og jeg kan få det til at spille sammen med MySQL. Jeg arbejder også meget med open source-systemer som fx. WordPress. Jeg kan også skrive fede tekster til din hjemmeside - SEO artikler eller bare ganske almindelige artikler/tekster til dit site. Jeg er skide billig Venlig hilsen |
Ny hjemmeside - eller fede tekster?
Done ;-) |
Send en PB med priser på tekster og andet info |
Hejsa Emil :-)
Jeg ville bare lige rose dig for dit talent allerede som 14-årig. Jeg syntes sku det er en flot side du har fået bygget dig, og jeg syntes allerede nu, at du leverer varen som en gut med flere år på bagen kunne have gjort. Hold gryden i kog, og så kan det kun gå fremad |
Hej Emil, Jeg vil også rose dig. Jeg startede selv som 18 årig, men at du er ude som 14 årig og prøve iværksætteri af er fandme stærkt klaret. Du bliver 100% lige præcis det du vil! Held og lykke. Jeg skal huske dig, hvis jeg får brug for hjælp indenfor dine ekspertiseområder.
|
Mange tak skal du have :-) |
Og også mange tak til dig :-) |
Jaa du fandme billig Emil.. Joke til side ^^ Fang mig lige på MSN, synes ikke jeg kan se dig online mere :( |