Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé ang. Manchester United

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Go for it. 

Synes virkelig der er voldsomt mange ubrugelige sider der omhandler Manchester United, har selv google't det mange gange, og finder det ene bras' efter det andet, kunne du evt. være interesseret i et samarbejde kan du smide en pb, har et par gode ideer. 

 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kør på! Der findes sikkert mange Manchester United-fansider på engelsk allerede, men som du selv er inde på, kan små ændringer skabe succes.

Et brugervenligt design, en masse rygter og andet unikt indhold, som ikke findes på deres officielle side, men som man derimod normalt skal på forskellige nyhedsmedier og finde, ville sikkert være tiltrængt for mange at have samlet ét sted.

Jeg kan selv anbefale, at lave et site i Wordpress, ligesom med mit nuværende niche-site: Fodbold-transfers.dk. Det fungerer rigtigt godt og er godt i forhold til søgeoptimering.

En af dine store udfordringer bliver nok også selve SEO-delen, der selvfølgelig skal laves på engelsk. Men omvendt er markedet selvfølgelig også større at dele links på mv.

Hvis sitet bliver en større succes, så du på et tidspunkt skal bruge flere folk, kan du evt. overveje, at have nogle freelancere tilknyttet - læs bl.a. nogle af disse indlæghttp://www.antphilosophy.com/?s=outsourcing

Jeg har selv erfaring med at starte et dansk nyhedssite om fodbold generelt, der dog er på standby nu. Men sitet kørte i over tre år. Så du kan bare stille spørgsmål herinde, så vil jeg dele min viden Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Der er rigtigt rigtigt mange united fan sider på engelsk (og dansk) på nettet. Så det er hård konkurrence. Fordelen er jo at det er noget du brænder for (Går jeg udfra) og derfor er villig til at yde en ekstra indsats uden det på nogen måde belønner sig i det første lange stykke tid.

We Are United Fans.

weareunitedfans.com er ledigt.

Held og lykke med projektet.


Der er mange engelske klubber, der hedder United i enden. Derfor ville jeg ikke nappe dette domæne, for at undgå misforståelser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående forslag til domæner har jeg følgende:

www.oldtrafford.com - Prøv at kontakte ejeren - det er til salg.

www.oldtraffordfans.com - Ledigt

www.manutd-guide.com - Ledigt

www.manutdbase.com - Ledigt

www.mufcfans.com - Ledigt

Jeg håber, at det kunne bruges Smile

 

Tilmeldt 26. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg tror
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)