Hej med jer alle. Jeg faldt over denne simple, men geniale side og vil gerne dele min opdagelse med jer andre. Længe har jeg søgt efter en mulighed for, selv at kunne forme sidens indhold med de links og emner, som lige netop interessere og gavner mig og mit. Siden jeg faldt over, hedder myfront.dk og er en gratis mulighed for alle….pt om ikke andet. Kort fortalt, så giver siden dig mulighed for at opbygge den med de links m.m. som Du finder interessant at have ved hånden. Jeg selv bruge den også til, nemt at kunne overskude links til leverandører og kunder, netværksportaler som eks. Amino m.m. Og så er der naturligvis rig mulighed for, at gemme links til alverdens sider som kunne tilbyde en noget til hjernen, maven, kæresten eller andet. Måske kender i den allerede, måske ikke. Måske finder i den totalt ligegyldig, men jeg syntes nu alligevel lige i skulle have muligheden for selv at bedømme. Er det ikke det som hele grundideen med Amino er? at dele viden. Håber alle får et fremragende år 2011 med Jeres virksomhedsdrømme. Mvh Fantomfoto, Lars Davidsen. |
Hold styr på dine links!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)