Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. gældssaneringen i programmet " Årgang 0"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og så det i aften.

Ham, der fik gældssanering, har været selvstændig som brugsuddeler.

Efter de har fået den, gik de ud og købte en ny bil. Jeg forstår ikke rigtig, hvordan de kan have råd til det.

Jeg kender flere, som har fået gældssannering. De har kun til det mest nødvendige.

Jeg undrer mig over, at der kan være så stor forskel. Confused

Jeg kan ikke huske om dem i programmet bor til leje.

Dette har plaget mig, siden jeg så det i aftes. 

Jeg skulle bare ud med det nu.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:56

Jeg så ikke programmet, men i en gældssanering kan der aftales udgifter til bil i det budget der bliver lagt til grund for hvor meget der skal indbetales til afdrag på gælden. 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:59

Michael:

Jeg så ikke programmet, men i en gældssanering kan der aftales udgifter til bil i det budget der bliver lagt til grund for hvor meget der skal indbetales til afdrag på gælden. 

Nemlig...

Hvis det er bindende nødvendigt at have en bil som transportmiddel, for at kunne have en indtægt, så man kan afdrage på sin gældssanering, så kan du trække denne bil ud af budgettet.

Men i min verden er det bull*hit... For man kan vel altid finde en 5.000,- bil der holder syn et par år og som kun skal betales minimale løbende udgifter på - fremfor at købe en ny.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 13:00

Michael:

Okay, det vidste jeg så ikke. Smile

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 13:06

Tom Frank Christensen:

Michael:

Nemlig...

Hvis det er bindende nødvendigt at have en bil som transportmiddel, for at kunne have en indtægt, så man kan afdrage på sin gældssanering, så kan du trække denne bil ud af budgettet.

Men i min verden er det bull*hit... For man kan vel altid finde en 5.000,- bil der holder syn et par år og som kun skal betales minimale løbende udgifter på - fremfor at købe en ny.

Jeg har den samme holding som dig.

Hvis man har brug for en bil i det daglige, er der mange gode brugte biler til billige penge.

Man bør ikke kunne købe ny bil, når man har fået gældssanering.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)