Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bog og rettigheder sælges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har skrevet en lille e-bog omkring køb og salg af websites. E-bogen er på dansk, og er 18 sider lang, i alt 4300 ord.

Det er en quick start guide som kort beskriver køb og salgs forløb af websites. Altså hvordan man kan lave et website med indtjening, og derefter videresælge det, samt hvordan man køber og videresælger et website.

Den kommer ind på hvad man skal kigge efter når man køber et website, hvordan man vurderer et website, kort hvordan man teknisk kan opsætte et website, hvordan man markedsføre sit website, hvilke muligheder der er for at finde eksisterende websites.

Den går ikke meget i dybden med noget specifikt, men giver et
tydeligt overblik over hvordan man kommer i gang.

Min baggrund for at skrive e-bogen er at jeg selv driver nogle webshops, og har haft meget erfaring med opsætning af hjemmesider. Jeg har videresolgt nogle, har grundlæggende kendskab til emnet.

Jeg vil gerne have 2.000 kr for den, og så er rettighederne dine. Du må så udgive den eller gøre hvad du har lyst til med den.

Send en PM hvis interesseret, så sender jeg evt. materiale fra bogen.

Jeg skriver også gerne artikler, blog indlæg, med mere, om hardware teknologi, iværksætteri, og diverse andre emner.

Jeg sælger også ecigaretten.dk http://www.websitesalg.dk/annonce/ecigarettendk-saelges-211

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)