Jeg er på? Og har endda tilføjet dig? |
Slet ikke nogen der har nogle kommentare? 

Vil nemlig gerne i gang hurtigst muligt, men ved slet ikke om tingene kan lade sig gøre, eller hvad og hvordan det er smartest?
Jeg er på? Og har endda tilføjet dig? |
Slet ikke nogen der har nogle kommentare? ![]() Vil nemlig gerne i gang hurtigst muligt, men ved slet ikke om tingene kan lade sig gøre, eller hvad og hvordan det er smartest? |
Hej Jeg er uddannet tøj designer fra TEKO i Herning. Jeg har ca. 6 års erfaring som designer i tøjvirksomheder. Jeg går i øjeblikket med planer om at blive selvstændig, så jeg at din ide lyder spændende. Jeg vil gerne høre mere. Lotte |
Hej Lotte! Du kan evt. tilføje mig til din MSN? Så kan vi lige snakke om tingene. |
Hej Kristina Prøv at tjekke www.ellaschmidt.dk Vi er meget interesseret i et samarbejde med en der kan sælge. Johanne som er designeren har i et par år efter endt uddanelse forsøgt at få afsat sit tøj under Johannesdesign- og alle er helt vilde med det, men der kommer bare ikke noget salg, derfor forsøger vi nu en relancering. Så hvis du finder tøjet interessant skriv. Morten |
Hej Morten. Mit liv har taget en uforudset aendring, da min kaereste har valgt at vie sit liv til dykning. Derfor er jeg kun i Danmark 6 mdr. i aaret. Jeg ville mere end gerne hjalepe jer og jeres forretning, men jeg kan desvaerre ikke goere saa meget fra udlandet. Jeg haaber inderligt, at I faar fremgang i salget! Mvh Kristina |
|