Hej alle derude! Jeg MÅ forfølge min drøm... Jeg ønsker at starte min egen virksomhed (en gros) indenfor beklædning. Derfor vil jeg gerne i kontakt med beklædningsdesignere, som søger en sælger/marketingschef osv. Jeg forestiller mig, at kollektionerne skal henvende sig til unge mennesker, da dette marked i øjeblikket og på længere sigt eksploderer! Jeg har ikke en sælgeruddannelse, men masser af erfaring med salg. Hvad siger i til min idé? Kritik modtages gerne! Jeg er en meget "sulten" person, som hungrer efter at udvikle mig hver dag! Så håber at mødes med andre der, ligesom mig selv, tør at tage springet og forfølge sin drøm! Håber at hører fra jer! Mvh Kristina |
Søger beklædningsdesigner som samarbejdspartner
Der er ikke tale om nogen stor produktion, men derimod en "dille" som vi skal føre ud til det danske land... når vi en gang er færdige med at designe og producer kunne du være interesseret i at distribuer et par eksemplar?! venligst, Steph |
Ikke fordi det er særlig relevant, men jeg har et designet logo samt navn til en tøjkollektion målrettet mod unge, sådan lidt streetwise ved ikke om det har nogen interesse men da jeg læste dit svar her i tråden kunne jeg ikke lade være ![]() |
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Hej Har jeg forstået det rigtigt, så vil du gerne være agent! Eller er det som ansat??? Er det kun med tøj eller??? Der er mange agenter der kører med både et hovedmærke og så med sko/tasker/smykker osv. Igen er der også mulighed ved at kontakte en masse små tøjdesignere der supplere hinanden godt. Om det er bedst indefor "de unge" er jo op til øjene der ser.... Skriv lidt mere så er det nemmere at give kritik og svare på spørgsmål |
Anne Fogel - smykker med mod
hej jonas... ved ikke lige hvad det har med den her tråd at gøre.. men.. det lyder da spænende... vi har dog selv designet logoet og er godt i gang med tøjdesignet.. anyway... det har jo heller ikke rigtigt noget med tråden at gøre.. :-P ;-) (pun not intented.. ) ;-) hilsner Steph |
Først mange tak for jeres svar! Fedt med noget feedback! Kan godt se at det er lidt svært at forstå... He he... For jeg har det jo lige i hovedet! Dét jeg gerne vil, er at finde en "nyuddannet" beklædningsdesigner, eller en designer som godt kunne tænke sig at starte sit eget. Og på den måde kan "vi to" opbygge kollektioner, osv.. Altså: Hun kan det kreative og jeg kan det salgsmæssige. På den måde kan vi supplerer hinanden i et tæt samarbejde. Jeg forestiller mig, at det både skal være tøj og accesories. Dette er ikke ment som at starte en butik, men en virksomhed, som sælger vores kollektioner til andre butikker. Håber det blev lidt nemmere at forstå! ;-) |
Og Firben! Jeg vil meget gerne se noget af det i har gang i! Får i jeres tøj produceret i østen eller i DK? Jeg havde nok forestillet mig et tættere samarbejde, men vil meget gerne se hvad i laver og hører noget mere om det. Mvh Kristina |