Hejsa alle. Nu har jeg lige fanget et guld domæne til min nye hjemmeside, problemet er nu at det firma der tidligere ejede dette domæne åbenbart er gået konkurs 10 gange i følge cvr.dk Kunne man forestille sig at deres tidligere kunder vil komme efter mig, der er selvfølgelig intet at komme efter, men navnet smager jo nok dårligt i tidligere kunders mund.
Har i nogen erfaring om dette emne? Jeg har en unik markedsførings ide, som jeg vil sælge og promovere på denne hjemmeside, og derfor håber jeg selvfølgelig at google fanger mine tekster osv, så alt det negative om det tidl. firma ryger væk. Hvad siger i? og nej skriver med vilje ikke domænet endnu, da ideen skal være færdig først:-) christian |
Jeg tror ikke at du skal være nervøs for om tidligere kunder vil komme efter dig, selv hvis de gør vil de nok forstå det, når du har forklaret dem sagen.
Du skal mere være nervøs for om navnet er præget af så stor negativitet, at du vil få det svært at opbygge en troværdig side. f.eks. itfactory. :) det vil nok blive svært at anvende det domæne til noget indenfor it eller relateret services. lol
DU har nok allerede gjort det, men hvis du nu ikke har, så lav en google søgning på domænet både med endelsen og uden endelsen, og læs hvad der står skrevet om domænet og dens relationer, rundt omkring.
Held og lykke med projektet.