Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leasing af bil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg billigst kan komme ud af en leasing

som ellers skulle løbe over 48 md

men kun er løbet 8 md

venlig hilsen jannik seehusen

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:57
Det kommer helt an på hvorledes din leasingaftale er skruet sammen.

Mange gange kan du opsige dem når som helst uafhængigt af løbetiden.

Dog må man påregne, at komme til at betale forskellen mellem scrapværdien på opsigelsestidspunktet og det beløb, som du allerede har betalt i leasinggebyrer.

Tilmeldt 25. Jun 06
Skrevet kl. 19:13
jeg har lige kigget lidt på leasingen

pris som ny                                                                                        156000

pris som brugt ved km 20000                                                          110000

betalt leasing                                                                                       23000

udbetaling                                                                                            10000

ialt                                                                                                      143000

ergo mangler der  ca 13000kr. som burde blive det beløb de kræver

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:16
Tja det kommer an på, hvor meget den har kørt på det tidspunkt, hvor du eventuelt leverer den tilbage.

Har du kørt mindre en 20.000 km, så er scrapværdien højere og omvendt.

En god ide er at få den vurderet uafhængigt af andre end leasingselskabet inden du leverer den retur. Man kan nok forvente, at selskabet vurderer den lavere for at tjene ekstra...

Tilmeldt 25. Jun 06
Skrevet kl. 19:50
jeg har taget vurderingen fra bilpriser.dk som skulle være de samme priser som forhandlere bruger 
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:09
Er det ikke en mulighed, at finde en der vil overtage kontrakten? winwin du sparer 13000 og overtageren slipper for "indskud"

Hvad er det for en bil?

Tilmeldt 25. Jun 06
Skrevet kl. 18:22
det er en ford c max 1,6 d sort 5 dørs

og  jo det kunne være en løsning

Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:29

Du kan nok altid komme ud af din kontrakt, men det koster nok penge at smutte før tid.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leasing af bil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)