Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÆLG DIN BOLIG UDEN EJENDOMSMÆGLER

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback på dette:

 

Hvad ville I sige til hvis der var opfundet en boligportal hvor man kunne sælge sin egen bolig helt uden en ejendomsmægler og spare rigtig mange penge? En boligportal hvor man kunne udskrive sin egen salgsopstilling som følger de gældende regler og love? En boligportal hvor man kan se statistikker over hvilke ejendomsmæglere der er bedst til at sælge og boligmarkedets udvikling generelt?

 

Der findes mange som har prøvet dette igennem tiden b.l.a. robinhus.dk, men ingen af disse sites har været i stand til at give sælger alle værktøjer til selv at sælge, HELT uden ejendomsmægler. Jeg vil gerne høre jeres komentarer til disse ting, samt give mig links til de hjemmesider i kender som i mener kan det som jeg efterspørger...

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke helt, hvad du syntes, man skal sige til det. Men det lyder jo alt sammen rigtig godt. Vil du udelukkende finansiere siden vha. reklameindtægter?



// Jesper Skov

 

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
I skal sige det i mener. Er det en god dårlig ide? Ville du/I bruge det? Findes det allerede og hvor?

 

Det vil koste noget at sælge sin bolig til salg. Men kun en brøkdel af hvad en mægler tager. Til at starte med vil det være gratis for at få bruger ind på siden.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er nødt til at skrive hvad det er du gør anderledes i forhold til alle de andre services der findes i forvejen, hvor man sælger selv. Der er intet nyt i at kunne sælge uden at have en mægler tilknyttet.

Men hvis du nu lavede en service som tog sig af alt det juridiske og papirarbejde der skal til når man sælger selv, ville det være mere interessant. Det er dét der altid har afholdt mig fra at sælge selv. Der er nogle firmaer der tilbyder den slags, men man skal altid gøre noget af det selv. Jeg vil bare være HELT fri for noget som helst.. gerne betale et par tusinde kr mod at få hele lortet leveret.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
så vidt jeg ved findes der ingen systemer på internettet i dag hvor du kan lave alle papirer og fuldføre en handel uden mægler eller advokat som tager sig af det sidste. Der findes masser af sider hvor du kan oprette en boligannonce for at finde en køber og derefter gå til en mægler sammen med køberen.Men hvis jeg tager fejl så send et link. Forestil dig at du får adgang til et boligsystem som giver dig alle muligheder for at lave din egen salgsopstilling, indhente oplysninger automatisk fra diverse offentlige institutioner, bpr analyse og det hele. Annoncere din bolig automatisk i aviser og på nettet, blive kontaktet af køber osv. Du vil bliver ført igennem systemet så du nærmest ikke kan lave fejl og på denne måde også være sikker på at alt er i orden.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-02-2007 19:28:18 Forfatter: tip så vidt jeg ved findes der ingen systemer på internettet i dag hvor du kan lave alle papirer og fuldføre en handel uden mægler eller advokat som tager sig af det sidste. Der findes masser af sider hvor du kan oprette en boligannonce for at finde en køber og derefter gå til en mægler sammen med køberen.Men hvis jeg tager fejl så send et link. Forestil dig at du får adgang til et boligsystem som giver dig alle muligheder for at lave din egen salgsopstilling, indhente oplysninger automatisk fra diverse offentlige institutioner, bpr analyse og det hele. Annoncere din bolig automatisk i aviser og på nettet, blive kontaktet af køber osv. Du vil bliver ført igennem systemet så du nærmest ikke kan lave fejl og på denne måde også være sikker på at alt er i orden.


Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå, deres nye service er ikke sådan lige at finde derinde, men her er den:

www.plushandel.dk

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er flere firmaer der tilbyder noget ala det jeg nævnte, men jeg gider ikke finde links. Jeg fandt nogle sidste gang jeg overvejede at sælge selv, men som sagt er der altid lige lidt man selv skal lave. Netop af denne grund var forslaget at lave en service som gør ALT for én. Men så er vi alligevel ude i noget der ligner 90% af ejendomsmæglerens arbejde.. og så kan man jo ligeså godt tage skridtet fuldt ud og få de fordele en rigtig mægler giver. Der skal altså et incitament der batter til..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-02-2007 20:31:44 Forfatter: Lasse H. Kristiansen

Nå, deres nye service er ikke sådan lige at finde derinde, men her er den:

www.plushandel.dk










 



 



Det link du har fundet er en advokat der gør det for dig. Altså ingen sammenligning men mere eller mindre det samme som mange andre kan. Jeg kendte godt til siden...



Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :




Dato: 08-02-2007 21:00:03 Forfatter: Idenion Der er flere firmaer der tilbyder noget ala det jeg nævnte, men jeg gider ikke finde links. Jeg fandt nogle sidste gang jeg overvejede at sælge selv, men som sagt er der altid lige lidt man selv skal lave. Netop af denne grund var forslaget at lave en service som gør ALT for én. Men så er vi alligevel ude i noget der ligner 90% af ejendomsmæglerens arbejde.. og så kan man jo ligeså godt tage skridtet fuldt ud og få de fordele en rigtig mægler giver. Der skal altså et incitament der batter til..


Du kan ikke lave et program som gør alt for dig. Der er visse ting som programmet umuligt kan regne ud. b.la. pris osv. så der skal et par klik til eller 3, sværere er det ikke. Og hvis man kan spare mange penge er det værd at overveje. Men det er rigtigt at der er nogle mennesker som ikke vil bruge tiden på at gøre det selv og derfor betaler pengene og bruger en mægler.




Jeg kan ikke se konkrete fordele ved at bruge en mægler kontra at gøre det selv. Man betaler for nogle ydelser som man kan spare penge på selv at udføre.









Side 1 ud af 3 (29 indlæg)