Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på skiltning ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores lagersalgsforretning i nordjylland skal have ny skiltning mv.

Vi forestiller os et stort skilt ud til vejen, h: ca 4,5 m b: ca 2 m. Selvfølgelig med påsat tekst og evt billeder.

Derudover nye reklamer i vores 3 lyskasser som er placeret på bygningen. ( vi kan skrabe eksisternde acryl plader rene til genbrug)

Lyskasse mål ca.:

2 stk måler h: 1m x b: 2m 

1 stk måler h: 0,6m x b:11 m

Vi har store facade vinduer og de skal have en let gang dekoration, lidt klistermærker og en ca 40cm bred remme nederst (der dækker over radiatorer på indvendig side. Samlet vindueslængde er 20 m. Højde er ca 3,20 m

Vi overvejer ligeledes 4 flagstænger

Desuden reklame på 1 varebil.

Alle beslutninger omkring materialevalg mv har vi ingen præferencer omkring, men prisen er for os et vigtigt parameter.

Vi hører gerne fra alle der har kendskab til / eller kommer fra firmaer der kan løse denne opgave til en skarp pris.

Venlig hilsen

Jan Grønkjær

jg@stocklots.dk - 98342332

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:17
hej..

har du fundet en ?

Jeg kender en, som dygtig og meget pris dygtigt.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:47
Hej Tmikkelsen

Vi har endnu ikke truffet aftale omkring opgaven, så jeg hører gerne nærmere fra dig.

Jan Grønkjær

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:26
Hej Jan,

jeg kan godt hjælpe dig med skiltning - også i den størrelse som du nævner. Eneste ulempe er, at jeg har forretning på Sjælland, men det plejer nu ikke at være noget problem.

Mht. størrelsen på dit udendørs 450x200cm skilt, så er der kun det problem, at plademål maksimalt er 305x203cm, så det skal gøres i 2 plader, der skal sættes sammen.

Afhængig af størrelsen på lyskasserne, så er det muligvis ikke rentabelt at bruge tid på at skrabe dem rene, men jeg vil gerne give tilbud på både gamle og nye plader.

I forbindelse med montering af folie på vinduer, så har et par samarbejdspartnere på "den anden side", som nok kan tage sig af den del.

For at kunne give et nøjagtigt tilbud, skal jeg have billedmateriale af monteringsstedet samt logo/tekst-materiale. Der er en god chance for at jeg også kan lave flag til flagstænger.

Hvis du ikke har noget imod at handle med en på Sjælland, så smid mig en mail på post at pbtryk dot dk.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)