Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanteret minimum 150 kunder for 2500,- til webshops, restauranter, butikker...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-manden:

det lyder godt nok underligt, for det er hele betegnelsen "Jolly Time" der er et registreret varemærke. Er du sikker på at du har snakket med en kompetent medarbejder?

Eller måske du ikke kender til registering i klasser f.s.a. varemærker.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:07

Thomas Buus:

På Jollytime.dk kan vi garantere dig minimum 150 kunder for 2500,- + moms, inden for 1 år. Dette kan vi tilbyde webshops, restauranter, pizzariaer eller butikker. Kan vi, mod al forventning, ikke skaffe dig 150 kunder, giver vi naturligvis pengene retur.

Da dette kan være en sævr udtalelse for folk at tro på, hvorfor prøver I så ikke med 229 per md. og 299 i oprettelse, på den måde vil der uden tvivl være flere der tilmelder sig. Samtidig kan I skære garantien ned til 50% retur.

Mange fordele også ved at abonnementet kan forlænges.

Har tjekket nogle af jeres kunder, og tilbudene er ikke specielt unikke for brugere af Jollytime, hvorfor det kunne være I skulle gøre mere ud af at understrege dette, også for at undgå at indfri jeres tilbagebetaling.

Men det kommer jo an på hvad der ligger i betydningen 150 kunder. Er det en garanti for at der er 150 kunder der benytter sig af det tilbud der kommer på Jollytime?

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 12:20

Vi forlanger blot et unikt tilbud, men det er selvfølgelig svært at følge op på om de overholder vores aftale. Der er selvfølgelig noget der skal arbejdes med.

Til det sidste: Ja det er. Det en garanti for at der er minimum 150 kunder benytter sig af tilbuddet hos Jollytime.dk. Det er også den eneste måde vi kan sikre os at kunden kommer bliver henvist fra Jollutime.dk 

Og tak for dine råd

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:27

Hej Thomas

Interessant koncept 

Jeg kan se , i forhold til tidligere tråd, at du nu har begrænset det til butikker og lignende, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at tale med dig omkring en aftale

Jeg er, som du kan se forsikringssmægler og i modsætning til din normale målgruppe, som tilsyneladende er business til consumer, så er jeg mere på udkig efter business til business - forstået på den måde at mine kunder er virksomheder, som gerne vil have en til at hjælpe dem med deres erhvervsforsikring , både i skadesøjemed, men også bare alm. service, uafhængighed, prissætning m.m

Min udfordring i relation til dig og dit koncept er dog, at jeg er begyndt at skulle prioritere lidt i kunderne, da der helst skal være lidt volume i kundernes forsikringspakke - ikke så meget for kundens skyld, da det er gratis at have en forsikringsmægler tilknyttet, men mere for min egen skyld, da man jo også gerne vil have tid og råd til lidt andet end at arbejde :0) Jeg vil jo stadig gerne betale lidt tilbage til aminobrugere og andet godtfolk, som engang imellem uden en decideret aftale, har haft og har behov for min hjælp

Mit spørgsmål er derfor:

- er det muligt for dig at lave et setup for mig for så vidt angår leads til firmakunder og..

- er det i givet fald muligt at man laver en segmentering i aftalen 

Sidste punkt er knap så vigtigt da dit honorar jo ikke er en herregård, men omvendt skal det også hænge sammen for undertegnede

Hvis det er noget du kunne tænke dig at tale mere om, så send mig en pm på md@opal-danmark.dk

God aften og weekend

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mail er sendt til dig

God weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:17

Thomas Buus:

Bump..

Du er vel med på, at det ikke ligefrem fremmer jeres forretning at bumpe en tråd som denne konstant.

Men ellers ved du det nu :)

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er blot for at andre, der måske ikke har set tråden, kan se den. Jeg har haft en del henvendelser på mail. Derfor sker der ikke meget på tråden..

Men tak for rådet :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)