Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanteret minimum 150 kunder for 2500,- til webshops, restauranter, butikker...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tidligere startet en tråd omkring nedenstående, men med mangel på info fra min side, synes jeg at skylde jer et ordenligt indblik om vores koncept på Jollytime.dk. 

På Jollytime.dk kan vi garantere dig minimum 150 kunder for 2500,- + moms, inden for 1 år. Dette kan vi tilbyde webshops, restauranter, pizzariaer eller butikker. Kan vi, mod al forventning, ikke skaffe dig 150 kunder, giver vi naturligvis pengene retur.

Hvad skal du gøre?: - Du skal blot gøre op med dig selv, hvilket unikt tilbud du ønsker på din profilside hos Jollytime.dk. Du skræddersyr selv dit tilbud, og du kan løbende ændre det.

Eksempler: x "% på samlet køb" eller "køb 2 pizzaer og få en gratis 1½ cola" eller " fri porto ved køb over x,-" - Du bestemmer selv dit tilbud, så længe tilbuddet er unikt for Jollytime brugerne.  "

Hvad gør vi?: - Vi lægger din profilside op på Jollytime.dk. På din profilside ses dit tilbud, samt vil der være en beskrivelse af din butik. Har du en online side, vil vi naturligvis linke til denne. Herfra markedsfører vi din butik på henholdsvis Facebook og Google.

Hvordan fungerer Jollytime?: - Kunden, hvis han/hun ikke allerede er, opretter sig på Jollytime.dk, hvorefter han/hun henter tilbudskoden på en sms. Kunden kommer herefter ind i din butik/webshop og indløser tilbuddet.

Vil du høre mere eller vil du igang med det samme, kontakt mig da på tbu@jollytime.dk eller send mig en PM...

Med Venlig Hilsen

Thomas Buus 

tbu@jollytime.dk

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:51

Med mindre du er en del af Dansk Coladrik, vil jeg råde dig til at skifte domænenavn inden det bliver alt for integreret.

dit domænenavn er et registreret varemærke og dermed bryder du lovgivningen ved at krænke 3.mand.

I værste fald kan du få en erstatningssag på nakken.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:27

Hej SEO-manden.

Tak for rådet, men vi har forespurgt Vare og Patentmærkestyrelsen og vi har deres udsagn på at vi ikke krænker en 3. mands rettigheder, da vi ikke sælger læskedrikke i form af cola og sportsdrikke.

Desuden er findes flere eksempler på online sider, der indeholder ordet Jolly. 

Men ellers mange tak for rådet. 

Hav en god aften..

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:34

det lyder godt nok underligt, for det er hele betegnelsen "Jolly Time" der er et registreret varemærke. Er du sikker på at du har snakket med en kompetent medarbejder?

Men du risikerer så fortsat at I skal aflevere domænenavnet, hvis indehaveren af varemærket forlanger det, og den sag er du sikker på at tabe.

Men held og lykke med projektet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 07:45

Ja det er jeg sikker på.

Inden vi startede Jollytime har vi naturligvis lavet research, netop omkring det at krænke andre varemærker, og det gør vi ikke.

Men igen tak for opmærksomheden

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:50
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 07:53

Ja det er mig der har skrevet dette.. Men som jeg også skriver her, er dette et indlæg der skal gøre op for det tidligere.....

Hav en god dag

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Buus:
Ja det er mig der har skrevet dette.. Men som jeg også skriver her, er dette et indlæg der skal gøre op for det tidligere.....

Derfor skader det vel ikke med et link ;)

/allan

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:56

Det var mere for de spørgsmål der eventuelt måtte være, de er måske besvaret i den tidligere tråd.

//Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 08:01

Mark MK:
Det var mere for de spørgsmål der eventuelt måtte være, de er måske besvaret i den tidligere tråd.

Arh.. Jeg troede det var for at vise at der var en der allerede havde postet det.. 

Men tak for det :).. Det var egentlig en ret god idé...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)