Hej Aminoer Jeg har tidligere startet en tråd omkring nedenstående, men med mangel på info fra min side, synes jeg at skylde jer et ordenligt indblik om vores koncept på Jollytime.dk.
På Jollytime.dk kan vi garantere dig minimum 150 kunder for 2500,- + moms, inden for 1 år. Dette kan vi tilbyde webshops, restauranter, pizzariaer eller butikker. Kan vi, mod al forventning, ikke skaffe dig 150 kunder, giver vi naturligvis pengene retur. Hvad skal du gøre?: - Du skal blot gøre op med dig selv, hvilket unikt tilbud du ønsker på din profilside hos Jollytime.dk. Du skræddersyr selv dit tilbud, og du kan løbende ændre det. Eksempler: x "% på samlet køb" eller "køb 2 pizzaer og få en gratis 1½ cola" eller " fri porto ved køb over x,-" - Du bestemmer selv dit tilbud, så længe tilbuddet er unikt for Jollytime brugerne. " Hvad gør vi?: - Vi lægger din profilside op på Jollytime.dk. På din profilside ses dit tilbud, samt vil der være en beskrivelse af din butik. Har du en online side, vil vi naturligvis linke til denne. Herfra markedsfører vi din butik på henholdsvis Facebook og Google. Hvordan fungerer Jollytime?: - Kunden, hvis han/hun ikke allerede er, opretter sig på Jollytime.dk, hvorefter han/hun henter tilbudskoden på en sms. Kunden kommer herefter ind i din butik/webshop og indløser tilbuddet.
Vil du høre mere eller vil du igang med det samme, kontakt mig da på tbu@jollytime.dk eller send mig en PM...
Med Venlig Hilsen Thomas Buus tbu@jollytime.dk |
Med mindre du er en del af Dansk Coladrik, vil jeg råde dig til at skifte domænenavn inden det bliver alt for integreret.
dit domænenavn er et registreret varemærke og dermed bryder du lovgivningen ved at krænke 3.mand.
I værste fald kan du få en erstatningssag på nakken.