Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Absolut serøs sparringspartner med salgserfaring i udlandet søges !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, godaften herfra !

Jeg søger i dette forum en sparringspartner der har en bred erfaring såvel teknisk som kommecielt . Det er ønskværdigt at vedkommende kan dokumentere gode resultater m.h.t. salg i udlandet. Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er en maskiningeniør, der har gjort en opfindelse og er nu i produktmodningsfasen. Jeg har fået en del penge i tilskud fra nogle fonde til at få færdigudviklet min ide.

Min ide er at lave test-bænke til at undersøge vidt forskellige produkters holdbarhed overfor vibration og oscillerende bevægelser så hvis du også har tekniske erfaringer lige netop dette område vil det være en klar fordel - det er dog ikke en betingelse.

En betingelse er det derimod at du er velformuleret både skriftligt og mundtligt på engelsk (forhandlingsniveau). Du må også være indstillet på nogle forretningsrejser alt efter hvordan det kommer til at gå .

Det vil også være en klar fordel, hvis du har erfaringer med hensyn til at starte noget nyt op helt nede fra den absolutte bund af ,

for det h ar jeg også prøvet. Din alder er vel 35 - 50 år.

Jeg tilbyder provisionsaflønning af det solgte og aflønning af sparring har jeg tænkt mig skulle være at du får en forudbestemt andel i mit firma -

skulle det imod mine forventninger give underskud hæfter du ikke for noget. (Kontrakt laves). Konstellationen er "No Cure - No Pay", princippet

Du løber således ikke nogen økonomisk risiko-  i allerværste fald kan der blive tale om at du har brugt tid på det uden indtjening.

Inden jeg røber detaljerne i min opfindelse må du være villig til at underskrive en NDA - aftale.

Chanchen er der - tør du tage den ?

Skriv til mig (personligt)

Diskretion er en selvfølge.

Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)