Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide til virkelighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange gode ideer men lige nu vil jeg rigtig gerne få produceret to af dem.

Den ene er en plastik dims man bruger ved indretning og i værktøjskassen, den er simpel at lave og ikke særlig stor så den burde ikke koste alverden. Den skal så sælges til byggemarkeder og andre afdelinger der sælger søm, skruer, kroge og ophæng.

Den anden er også en plastic ting der hjælper i køkkenet, igen, simpelt design ikke dyr at producere og den skal så sælges i butikker der sælger køkkenmaskiner og kaffemaskiner.

Mit spørgsmål til begge går er som følger;

Skal jeg lave en prototype først eller kommer patent først?

Kan det betale sig at få patent når jeg ikke har nogen særlig kapital at starte med?

Kan det overhoved betale sig at få det produceret i eg. Sverige eller SKAL man til Kina?

Hvordan sælger jeg til byggemarkeder og køkken udstyrsbutikker?

Kan man bare finde en der køber ideen og få royalties istedet når nu jeg hverken har viden om produktion eller kapital?

Findes der firmaer der kan hjælpe mig uden de skal have størstedelen af kagen?

Hvis du har taget dig tid til at læse og måske endda svare, siger jeg tusind tak for hjælpen!

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:34

Jeg kan ikke svare på nogle af dine spørgsmål, men de 2 dimser lyder som noget, de måske var interesserede i hos IKEA.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:36

Kanon godt set, det tænkte jeg nemlig også selv. Jeg kender en der arbejder for IKEA og hun siger at de helst vil bruge deres egne designere og dermed ikke er interesseret i det...

Men tusind tak for svar! ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)