Hvis det er supplering til din SU så er der vel et maks. du må tjene eller hvordan ligger landet?
Jeg tror vi kunne være yderst interesseret, idet vi desværre er begravet af arbejde, hvorfor vi efterhånden har fået opbygget nogle arbejdspukler der skal i bund.
Måske vi kunne lave en "fastansættelse" som freelancer i en periode, hvorefter du blot kunne "nøjes" med løbende opgaver? Alternativt fortsætte fastansættelsen?
Du må meget gerne sende mig en PB hvis det kunne have din interesse.
Jeg troede jo at du havde så travlt at der var venteliste, lidt som hos håndværkerne der ombygger mit hus i øjeblikket - tror det efterhånden er hurtigere at at tage et par år på tekniskskole, opkøbe nærmeste lager af byggemateriale og selv udføre arbejdet, end at få dem til "blot" at tilpasse nye dørtrin.
Konkret var det primært fordi jeg umiddelbart tillod mig at antage hun var bosiddende i Kbh. (hvorfor ved jeg ikke) og samtidig var hun nok tættere på den konkrete målgruppe (end du og jeg) hvorom en del af vor pukkel omhandler, studerende og tilsvarende som søger et elev job. (Idet vi sidste år lancerede en jobportal henvendt til denne lidt yngre gruppe)
Mere konkret kunne dit tilbud nok være interessant idet vi har flere opgaver eller hængepartier om man vil, dog primært i forhold til sprogbrug på vore sites, som enkelte steder trænger til en større overhaling.
I forhold til løbende ad hoc opgaver vil det absolut være en mulighed, idet vi i efteråret har haft en større uforudset personaleomsætning som både på kort som langt sigt vil kunne skabe nogle huller. Eksempelvis er flere ellers vigtige udsendelser af PR relateret materiale blevet udsat indtil flere gange og marketings afd. kører primært på autopilot p.t.
Dato: 13-02-2007 18:59:00 Forfatter: etrix design Grrrrr... Hans, så lad hende dog... du tager opgaver ud af hånden på en studerende... hvor lavt kan du synke!!! Opret dog din egen tråd!!!! (Pisses me off #%!#?=!**)
Jeg mener ikke, jeg tager opgaver ud af hånden på nogen, og hvis fair konkurrence er at synke lavt - så kan jeg synke temmelig lavt.
Folk, som ønsker at konkurrere med mig, er meget velkomne i mine tråde.
Jeg vil så forsøge at konkurrere på levende sprog og høj kvalitet.