Jeg tror nok, det er almindeligt accepteret, at markedsøkonomi blandt andet baserer sig på konkurrence mellem virksomheder ,men jeg er ikke økonom, så jeg kan naturligvis tage fejl på det punkt.
Nu spidser du pennen, derfor gør jeg det også. En beskyldning om, at jeg skulle lide af mangel på indlevelse er absurd. At du mener at kunne vurdere de fakta, der er til rådighed om mig her på amino, siger vist mere om dig end om mig. Det er kort og godt noget sluder, som jeg normalt ville ignorere, men som jeg altså nu har ladet mig provokere til at svare på, fordi jeg føler mig krænket. Du mener ikke, jeg har ret til at skrive i en tråd, som en konkurrent har startet. Det er altså dit problem - ikke mit.
Vrøvl. Lige som de fleste erhvervsdrivende gør jeg meget ud af at markedsføre min virksomhed og mine ydelser. At jeg skulle være desperat er igen en forhastet konklusion, som siger mere om den, der slynger den ud, end om den den rettes imod. Vi kan godt tage en diskussion om det rimelige i at tilbyde ydelser i tråde, som er startet af andre. Vi kan også tage en diskussion om det rimelige i at professionelle konkurrerer med studerende, der tilbyder deres ydelser i et offentligt forum. Ja, vi kan stort set diskutere hvad som helst, men du skal droppe dine meningsløse beskyldninger og diskutere sagligt, hvis du ønsker at diskutere med mig. Hans |
Frisk, ung og dygtig tekstforfatter søger opgaver (annonce- og brochure omskrivning)
|
Dato: 13-02-2007 22:24:07 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation Jeg tror nok, det er almindeligt accepteret, at markedsøkonomi blandt andet baserer sig på konkurrence mellem virksomheder ,men jeg er ikke økonom, så jeg kan naturligvis tage fejl på det punkt. Jeg diskuterer hverken markedsøkonomi eller konkurrence... men tydeligt at vi er af hver vores opfattelse af, hvad der er "pænt at gøre". Nu spidser du pennen, derfor gør jeg det også. En beskyldning om, at jeg skulle lide af mangel på indlevelse er absurd. At du mener at kunne vurdere de fakta, der er til rådighed om mig her på amino, siger vist mere om dig end om mig. Det er kort og godt noget sluder, som jeg normalt ville ignorere, men som jeg altså nu har ladet mig provokere til at svare på, fordi jeg føler mig krænket. Du mener ikke, jeg har ret til at skrive i en tråd, som en konkurrent har startet. Det er altså dit problem - ikke mit. Jeg vurderer skam ikke på grundlag af hele Amino-siden - udelukkende denne tråd ![]() Vrøvl. Lige som de fleste erhvervsdrivende gør jeg meget ud af at markedsføre min virksomhed og mine ydelser. At jeg skulle være desperat er igen en forhastet konklusion, som siger mere om den, der slynger den ud, end om den den rettes imod. Ja, det siger det modsatte om mig! Vi kan godt tage en diskussion om det rimelige i at tilbyde ydelser i tråde, som er startet af andre. Vi kan også tage en diskussion om det rimelige i at professionelle konkurrerer med studerende, der tilbyder deres ydelser i et offentligt forum. Ja, vi kan stort set diskutere hvad som helst, men du skal droppe dine meningsløse beskyldninger og diskutere sagligt, hvis du ønsker at diskutere med mig. Nischa - Jeg synes du skal oprette en ny tråd - Måske få folk til at smide dig en PM. Beklager min indblanding, men jeg fik pludselig nok. Mvh Ronni |
Hej Etrix Jeg synes ærlig talt du overreagerer meget, og hvis du endelig skal blive så vred, hvorfor smider du så ikke en pm til Hans og forklarer dine synspunkter. Synes denne måde fremstår lidt uværdig. Vil det så også sige, hvis et nystartet firma tilbyder sig, så kan de mere veletablerede firmaer ikke tillade sig at byde ind på et job? |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
Dato: 14-02-2007 13:30:25 Forfatter: elda Hej Etrix Jeg synes ærlig talt du overreagerer meget, og hvis du endelig skal blive så vred, hvorfor smider du så ikke en pm til Hans og forklarer dine synspunkter. Synes denne måde fremstår lidt uværdig. Hej Elda Jeg synes ikke jeg overreagerer, da der ikke er lagt op til tilbudskrig. Vil det så også sige, hvis et nystartet firma tilbyder sig, så kan de mere veletablerede firmaer ikke tillade sig at byde ind på et job? Det synes jeg ikke de kan, hvis den omhandler at søge opgaver/job.Det var noget andet hvis én TILBØD et job. Med venlig hilsen Ronni |
Hej Nischa Fik du den respons du ønskede ellers vil jeg anbefale dig at søge efter det igen. Til jer der har brug for at diskutere er følgende tråd nu oprettet |
Anne Fogel - smykker med mod
Hejsa, Anne: Jeg tror jeg opretter en ny tråd om en uges tid, da der måske kunne være andre der var interesseret i mine tekstforfatter-talenter. Men tak for forslaget. Etrix: Tak for dit passioneret forsvar, du har ret til din mening ligesom Hans og alle andre har ;-) Rigtig fortsat god gråvejrs dag allesamen! Nischa Nielsen |
|
En simpel tråd, en klumme af gråd, kort fortalt, S.U. og gældsbesat. Skrigende efter job, sloges de indbyrdes stakkels mand, uden dørtrin, teknisk viden, måtte stiltiende se til, mens hans tekstforfattere, imellem sig selv, myrdes. Jeg håber sku du fandt hvad du skulle bruge Ricki - ellers siger du bare til =) Og til alle jer andre - slap nu af. Det er fint at konkurrere, og Hans har ret til at gøre hvad han vil; dog vil jeg også mene at god etik medfører at man i det mindste lader tråd-starteren få lov at svare på tilbuddet der konkret bliver givet til hende selv, INDEN man forsøger at blande sig. Men det er jo blot min mening. Fight on. |
Med venlig hilsen,
Mik - mdn@billigeprototyper.dk