Hej Alle Jeg hedder Gitta og er uddannet mediegrafiker. Bor på Fyn, sammen med min dejlige kæreste og vores søn på 2 år. Fornylig startede jeg op som freelancegrafiker, min kæreste arbejder skæve tider, så det fungerer bedre, at jeg nu kan ligge en del af min arbejdstimer om aftenen i stedet. Jeg har allerede fundet rigtig mange, gode oplysninger herinde, omkring det at starte op - det gør det hele meget lettere. Planen var at runde et iværksætterkursus først og så starte blidt op i maj engang. Men venner og bekendte har været hurtigt ude og nu er jeg så i fuld gang.. og nyder det! Det rent grafiske har jeg fuldt ud tjek på, men må indrømme jeg savner erfaring omkring tilbudsgivning, finde de rette trykkerier, etc. Det er ikke let bare lige at finde en mentor at spørge til råds, når man har brug for det. Så Amino er en stor hjælp. Hvad tilbud og faktura skal indeholde har jeg læst mig til i jeres indlæg, men hvor er det svært at vurdere tidsforbruget på større opgaver, når ikke man er trænet i det. Den slags klarede chefen jo for mig før. Anyways, jeg lærer noget nyt hver dag, så mon ikke jeg finder ud af det med tiden. Glæder mig til at følge jer.. |

Det er dejligt at få fyldt ekstra erfaring i forumet, jeg glæder mig til at lære af din viden...