Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor til leje - drive virksomhed herfra??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bor til leje i en privat udlejning, med få lejere, 6 lejligheder i vores bygning og 6 i baghuset....

Vi har godt kontakt med ejerne og naboer generelt, der bliver snakket over hækken, hilst på trappen osv.

Hvordan er mine rettigehder eller har jeg overhovedet nogen, hvis jeg gerne vil drive virksomhed hjemmefra???

Kommer ikke til at generere på nogen måder, men  hvem skal spørges ud over udlejer???

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:24

Lone71:

Vi bor til leje i en privat udlejning, med få lejere, 6 lejligheder i vores bygning og 6 i baghuset....

Vi har godt kontakt med ejerne og naboer generelt, der bliver snakket over hækken, hilst på trappen osv.

Hvordan er mine rettigehder eller har jeg overhovedet nogen, hvis jeg gerne vil drive virksomhed hjemmefra???

Kommer ikke til at generere på nogen måder, men  hvem skal spørges ud over udlejer???

Kan ikke helt huske det, men mener kun du skal have udlejer til at sige god for det. Det kommer jo self. an på hvad du skal lave hjemmefra, men hvis jeg husker rigtigt fra et tidligere indlæg, er det ikke fødevarer du arbejder med..

Hvordan går det med dig, forretningen og kæresten forresten? Kan huske du skrev om lokale ude i byen og kæresten blev lidt hidsig over det :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:34

Flemming Jensen:

Lone71:

Kan ikke helt huske det, men mener kun du skal have udlejer til at sige god for det. Det kommer jo self. an på hvad du skal lave hjemmefra, men hvis jeg husker rigtigt fra et tidligere indlæg, er det ikke fødevarer du arbejder med..

Hvordan går det med dig, forretningen og kæresten forresten? Kan huske du skrev om lokale ude i byen og kæresten blev lidt hidsig over det :)

/Flemming

Tak for svar :)

Lokalet er droppet..... derfor vi har indrettet os herhjemme med 2 hobby / arbejdsrum.......

er ved at indrette det herhjemme.....

er der stemning for lidt billeder af hvor langt jeg er kommet med det???

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:48

Lone71:

Flemming Jensen:

Lone71:

/Flemming

Tak for svar :)

Lokalet er droppet..... derfor vi har indrettet os herhjemme med 2 hobby / arbejdsrum.......

er ved at indrette det herhjemme.....

er der stemning for lidt billeder af hvor langt jeg er kommet med det???

Det vil helt sikkert være spændende at følge med i hvor langt du er kommet. Så smid du bare nogle billeder op under Cafe & Hygge Big Smile

Jeg er i øvrigt glad for at dig og din kæreste er nået til enighed omkring lokalet i byen Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)