Jeg tror at I vil få mange fejlstavninger, hvor folk fejlagtigt tror at I har adressen anytime... Vil det være meget besværgeligt at skifte jeres navn til et nyt hvor I kan købe domæneadressen? En anden mulighed er at prøve at købe domænet anytime af den nuværende ejer...
Personligt ville jeg eje domænetnavnet der var det samme som firmanavnet... Men vil I have noget med anytime, så er anytime-everywhere ledig i alle endelser, og samtidig er det meget sigende :)
Dato: 07-02-2007 11:57:05 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg tror at I vil få mange fejlstavninger, hvor folk fejlagtigt tror at I har adressen anytime... Vil det være meget besværgeligt at skifte jeres navn til et nyt hvor I kan købe domæneadressen? En anden mulighed er at prøve at købe domænet anytime af den nuværende ejer...
Personligt ville jeg eje domænetnavnet der var det samme som firmanavnet... Men vil I have noget med anytime, så er anytime-everywhere ledig i alle endelser, og samtidig er det meget sigende :)
Præcis dimitri.. nu ejer vores kæde sådan set anytime.dk så den får vi ikke for os selv... og anytime.com vil ejeren have 10 millioner USD... og det har vi ikke rigtig råd til ..
Så det ender jo nok med at vi kommer til at hedde anytimedenmark, så kan det nemlig stadig gå, at der står anytime på garenti beviserne.
men har en normand eller en svensker lyst til at handle hos en webshop der hedder noget med denmark ??? det er jeg meget itvivl om..
PS. det er umuligt for os at skrifte navn fra anytime..
Jeg tror også at $10.000.000 vil være bedre givet ud på eks. Adwords fremfor et domænenavn :)
De få erfaringer jeg har med salg i og til SE er, at de er mere nationalistiske end Danskerene, så selvom du propper et .se i enden af anytimedenmark, så tror jeg ikke at det vil glæde dem... Evt. må du så købe domænet anytimesweden.se og lede det ind på et hoveddomæne, og gøre det samme med det norske anytimenorway.no som ledes ind på det samme hoveddomæne...
Husk at sørge for at Svenskerne/Nordmændende/Danskerne kun kommer til at støde på henholdsvis Svensk/Norsk/Dansk tekst... Det vil give en bedre konvteringsrate end just plain english :)
Dato: 07-02-2007 12:21:45 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg tror også at $10.000.000 vil være bedre givet ud på eks. Adwords fremfor et domænenavn :)
De få erfaringer jeg har med salg i og til SE er, at de er mere nationalistiske end Danskerene, så selvom du propper et .se i enden af anytimedenmark, så tror jeg ikke at det vil glæde dem... Evt. må du så købe domænet anytimesweden.se og lede det ind på et hoveddomæne, og gøre det samme med det norske anytimenorway.no som ledes ind på det samme hoveddomæne...
Husk at sørge for at Svenskerne/Nordmændende/Danskerne kun kommer til at støde på henholdsvis Svensk/Norsk/Dansk tekst... Det vil give en bedre konvteringsrate end just plain english :)
Dem har vi også haft i kiggerten.(anytimenorway.no osv.) og det bliver også lavet sådan at de kommer til at se deres eget sprog og intet andet.
Men så står jeg igen.. hoveddomæne... hvad skal det være.. skulle det så være anytimenordic.. anytimeeurope.. ??
Hvor ligger dit hovedmarked? Mht. opsætningen, så skal det sættes op så det (for kunden) stadig ser ud som om at de er på det indtastede domæne, eks. anytimedenmark.dk...
Dato: 07-02-2007 12:33:14 Forfatter: Dimitri Hardorff Hvor ligger dit hovedmarked? Mht. opsætningen, så skal det sættes op så det (for kunden) stadig ser ud som om at de er på det indtastede domæne, eks. anytimedenmark.dk...