Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valg af navn.. a little help please

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal finde et navn til webshoppen

Vi hedder Anytime, men det er optaget.

Derfor har vi kigget på følgende domæner/navne (og ja vi har netop købt de dem begge her i dag)

any-time.xx

anytimedenmark.xx

Det skal lige siges at vi sælger smykker og ure, og det er til hele norden.

Det kunne også være i havde andre ideer til navn, hvis ja så kom bare med dem, men anytime skal indgå, da det står på folks garenti beviser osv.

håber i kan fortælle mig hvad der fungere bedst, for jeg kan ikke rigtig selv bedømme det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:48
Anytime-nordic

Og den er ledig

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 11:52
den har også været i tankern... da den også er uden bindestreg (anytimenordic.com)

men tak for det.

hvad kan i li.. let me hear ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:57
Jeg tror at I vil få mange fejlstavninger, hvor folk fejlagtigt tror at I har adressen anytime... Vil det være meget besværgeligt at skifte jeres navn til et nyt hvor I kan købe domæneadressen? En anden mulighed er at prøve at købe domænet anytime af den nuværende ejer...

Personligt ville jeg eje domænetnavnet der var det samme som firmanavnet... Men vil I have noget med anytime, så er anytime-everywhere ledig i alle endelser, og samtidig er det meget sigende :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:12

Dato: 07-02-2007 11:57:05 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg tror at I vil få mange fejlstavninger, hvor folk fejlagtigt tror at I har adressen anytime... Vil det være meget besværgeligt at skifte jeres navn til et nyt hvor I kan købe domæneadressen? En anden mulighed er at prøve at købe domænet anytime af den nuværende ejer...

Personligt ville jeg eje domænetnavnet der var det samme som firmanavnet... Men vil I have noget med anytime, så er anytime-everywhere ledig i alle endelser, og samtidig er det meget sigende :)

Præcis dimitri.. nu ejer vores kæde sådan set anytime.dk så den får vi ikke for os selv... og anytime.com vil ejeren have 10 millioner USD... og det har vi ikke rigtig råd til  ..

Så det ender jo nok med at vi kommer til at hedde anytimedenmark, så kan det nemlig stadig gå,  at der står anytime på garenti beviserne.

men har en normand eller en svensker lyst til at handle hos en webshop der hedder noget med denmark ??? det er jeg meget itvivl om..

PS. det er umuligt for os at skrifte navn fra anytime..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:22
Jeg tror også at $10.000.000 vil være bedre givet ud på eks. Adwords fremfor et domænenavn :)

De få erfaringer jeg har med salg i og til SE er, at de er mere nationalistiske end Danskerene, så selvom du propper et .se i enden af anytimedenmark, så tror jeg ikke at det vil glæde dem... Evt. må du så købe domænet anytimesweden.se og lede det ind på et hoveddomæne, og gøre det samme med det norske anytimenorway.no som ledes ind på det samme hoveddomæne...

Husk at sørge for at Svenskerne/Nordmændende/Danskerne kun kommer til at støde på henholdsvis Svensk/Norsk/Dansk tekst... Det vil give en bedre konvteringsrate end just plain english :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:28
Dato: 07-02-2007 12:21:45 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg tror også at $10.000.000 vil være bedre givet ud på eks. Adwords fremfor et domænenavn :)

De få erfaringer jeg har med salg i og til SE er, at de er mere nationalistiske end Danskerene, så selvom du propper et .se i enden af anytimedenmark, så tror jeg ikke at det vil glæde dem... Evt. må du så købe domænet anytimesweden.se og lede det ind på et hoveddomæne, og gøre det samme med det norske anytimenorway.no som ledes ind på det samme hoveddomæne...

Husk at sørge for at Svenskerne/Nordmændende/Danskerne kun kommer til at støde på henholdsvis Svensk/Norsk/Dansk tekst... Det vil give en bedre konvteringsrate end just plain english :)

Dem har vi også haft i kiggerten.(anytimenorway.no osv.) og det bliver også lavet sådan at de kommer til at se deres eget sprog og intet andet.

Men så står jeg igen.. hoveddomæne... hvad skal det være.. skulle det så være anytimenordic.. anytimeeurope.. ??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:33
Hvor ligger dit hovedmarked?
Mht. opsætningen, så skal det sættes op så det (for kunden) stadig ser ud som om at de er på det indtastede domæne, eks. anytimedenmark.dk...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:37
Dato: 07-02-2007 12:33:14 Forfatter: Dimitri Hardorff Hvor ligger dit hovedmarked?
Mht. opsætningen, så skal det sættes op så det (for kunden) stadig ser ud som om at de er på det indtastede domæne, eks. anytimedenmark.dk...

hovedmarkedet er danmark

hvis det bliver sat op sådan at nordmænd ser www.anytimesweden.se og danskere ser www.anytimedenmark.dk

ja så bliver linkse jo også lidt trælse.. da de så ikke kan linke direkte til noget, hvis de lige skal vise en ven eller sådan noget et produkt..

for alle sider kan da ikke blive således vel:

det mener jeg da bestemt ikke man kan lave.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:42
Jeg mener godt man kan (synes jeg har set det før), men her må vi vist have en ekspert ind over...

Ekspert?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)