Jeg kender ikke ikke domænemarkedet til bund men må godt brokke mi alligevel :)
Her i dag ville jeg finde et nyt domænenavn istedet for det jeg har købt da jeg ikke synes det passer godt nok. Mit domæne er indenfor kunst på internationalt niveau, så det er noget med art, gallery osv. .com
Først ville jeg prøve likeart.com, men ih nej, det er sørme købt af et lorte firma der bare venter på at tjene penge: The domain likeart.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com toll-free at 877-536-4051 or 1-339-222-5166. Click here for more details. Efter lidt arbejde fandt jeg ud af at de vil have over 3000$ for det... suk
Og så gik det stærkt, næsten alle de domænenavne jeg søgte på var enten købt af det ene eller det andet firma der bare venter på at sælge det, hvilket jeg synes er noget fis! Hvis man nu brugte det til whatever så var det ok med mig, men at de står til salg (iøvrigt tit siden f.eks. 2005) det gør mig sgu sur!
Uden at se andet end min egen næse er jeg rimelig pissed på de domænemarkedet der åbenbart er derude....
Jeg kan udemærket følge dig... Jeg har selv et domæne i kikkerten. Og har betalt hos DK-hostmaster for at stå nr. 1 på ventelisten. Domænet er suspenderet hos One.com og har været det i 1½ mdr. nu... Totalt bøvlet. Vedkommende som har tidligere har haft domænet skal slet ikke bruge det og har heller ikke betalt for fornyelse.
Noget andet : Har du prøvet at søge ud for selve produktnavnet. Statue, skulptur, Falos, billed, maleri mv...