Så har vi arbejdet på vores facebook landing page, som vi vil bruge til at opdatere jer om den kommende side: Onlineblog.dk, vi vil gerne vide om I synes vores landing page ser godt ud? Fanger det når man kigger på det? Spiller farverne godt sammen?
Får måske en plastik 3D brille hjem. Desværre bliver de en del dyrere og de kan det samme.
Jeg kunne også udvide til dem man bruger i biografen, men dem ved jeg af erfaring at der ikke er meget salg i, kun en smule i børneversionen.
Udover det har jeg lige fået en muligvis stor affiliate aftale med en som udgiver en film i 3D om ca. 8 dage, og der var papbrillen aktuel, så det blev pengene brugt på..
Syntes ikke den er helt iorden. font typer og størrelse kæmper allesammen om omærksomhed. Og næsten alt er i fed, er det nødvendigt? Find hvilken info du tror er vigtigst for at få brugeren til at blive på din face, og bring det frem. Alt sekundært tekst skal bare tones ned i, størrelse, farve eller lign...
Din grafik er også pixileret, især logoet. Som har noget tekst under man knap kan læse. Jeg vil bringe det logo ned i højre hjørne, og istedet bruge en fangene overskrift. (kig BT, EB eller lign blade)