Ja, vi skal lige have dine driftsomkostninger til bilen med. Årlige udgifter til Benzin og Service
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Der vil som sådan ikke være driftsomkostninger der kan betale sig at komme med i budgettet.
Der er 2 års garanti på alt andet end sliddele, og da jeg har en fætter der har eget værksted vil dette også være uden betydning. Det samme med service osv.
Benzinudgifter har jeg til dato altid betalt ud af mit rådighedsbeløb.
Som sagt har jeg ikke det store forbrug på hverken madvarer eller andet.
Du bør nok budgetere med begge dele alligevel. Det ser mere seriøst ud.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu bliver jeg jo nysgerrig... Hvilken bank har du?
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
mobil: +45 31266039
KEEP THE CHANGE!
Nu ved jeg ikke om jeg må smide navnet på banken op på siden?
Iøvrigt har jeg bedt om et møde med filiallederen i banken. Min egen rådgiver ringede mig op dagen derpå og sagde at filiallederen ikke ville se på sagen.
Smid du bare navnet på banken. Lad mig dog gætte først, det er enten Dansk Bank eller Nordea?
Gå til en anden bank, de lyder i mine øjne som nogle fjolser uden lige (ja, jeg forstår at de skal have deres penge, men man kan også blive for meget flue- og egotripper)...
og hvor meget koster et månedskort til offentlig transport?
Jeg synes det lader til at du får brug for at skære ind til benet, hvis det ikke skal blive for surt med økonomien?
Hilsen Anders
At sælge bilen bliver på ingen måde en mulighed. Bilen er nyindkøbt og jeg mister alt for mange penge på at sælge den. Det er 160km om dagen i offentlig transport? Det er ikke en mulighed.
Jeg har lavet et budget over mine udgifter og indtægter, og bilen er der råd til.