Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritisk brug for hjælp, vedrørene bank og bolig

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, vi skal lige have dine driftsomkostninger til bilen med. Årlige udgifter til Benzin og Service

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:08
Der vil som sådan ikke være driftsomkostninger der kan betale sig at komme med i budgettet.

Der er 2 års garanti på alt andet end sliddele, og da jeg har en fætter der har eget værksted vil dette også være uden betydning. Det samme med service osv.

Benzinudgifter har jeg til dato altid betalt ud af mit rådighedsbeløb.

Som sagt har jeg ikke det store forbrug på hverken madvarer eller andet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 11:10
Du bør nok budgetere med begge dele alligevel. Det ser mere seriøst ud.

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:27
Nu bliver jeg jo nysgerrig... Hvilken bank har du?
De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Tilmeldt 21. Feb 06
Skrevet kl. 11:42
Nu ved jeg ikke om jeg må smide navnet på banken op på siden?

Iøvrigt har jeg bedt om et møde med filiallederen i banken. Min egen rådgiver ringede mig op dagen derpå og sagde at filiallederen ikke ville se på sagen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:00
Smid du bare navnet på banken. Lad mig dog gætte først, det er enten Dansk Bank eller Nordea?

Gå til en anden bank, de lyder i mine øjne som nogle fjolser uden lige (ja, jeg forstår at de skal have deres penge, men man kan også blive for meget flue- og egotripper)...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:05
Lige en tanke: Hvor meget koster

Billån+forsikring+Benzin

og hvor meget koster et månedskort til offentlig transport?

Jeg synes det lader til at du får brug for at skære ind til benet, hvis det ikke skal blive for surt med økonomien?

Hilsen Anders

Tilmeldt 21. Feb 06
Skrevet kl. 19:53
Godt Gættet Dimitri. Det er den danske Bank :)

Anders.

At sælge bilen bliver på ingen måde en mulighed. Bilen er nyindkøbt og jeg mister alt for mange penge på at sælge den. Det er 160km om dagen i offentlig transport? Det er ikke en mulighed.

Jeg har lavet et budget over mine udgifter og indtægter, og bilen er der råd til.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 07:58

160 km transport hver dag ,  hvordan er muligheden for en lejebolig tæt på dit job??

Tilmeldt 21. Feb 06
Skrevet kl. 08:56
Hans

Tror godt vi kan blive enige om at det bestemt ikke er billigere i Århus, fremfor Vejle amt?

Desuden har jeg ingen intentioner om at flytte så langt væk fra familie, venner og kæreste.

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)