|
Hej I "seje tøser" :) Vi blev en dag stillet en opgave i klassen, om et emne vi havde. Vi skulle lave et spil. De andre fra klassen foreslog, at man kunne prøve at sælge det, da vi ikke regner med at det eksisterer i forvejen. Målgruppen er fra folkeskoler, da det skal være en form for indlæring (noget der skal bruges i undervisningen) og det er vigtig viden.
Har nogle forskellige spørgsmål: Hvem tager man kontakt til omkring et spil man vil have på markedet - til undervisning? Hvordan får man lavet en ordentlig prototype, til ikke så mange penge (det er et brætspil med spørgsmål - en variation af alle de andre brætspil, der findes)? Det handler om officiel viden, skal man da søge om rettigheder til at bruge de svar og spørgsmål, man tager med i spillet? Hvordan kan sådan noget markedføres?
Håber på god respons herinde fra. Mange venlige hilsner |
Hej,
først og fremmest skal du undersøge om der overhovedet er belæg for at få spillet solgt. Det er dyrt at starte en produktion op hvis antallet er småt.
HVis du skal have det produceret i DK er det endnu dyrere. Såfremt du besluttet at sætte det i produktion skal du tage kontakt til en grossist der selv får sine varer produceret i Kina. Oplaget skal nok være min. 2000 stk. I Kina kan du så tilgengæld gøre det for en rigtig god pris :0)
Hvor i landet er du placeret?
Såfremt du gerne vil videre med det er der flere ting du skal være opmærksom på mht produktionen. Jeg vil gerne være behjælpelig med at vejlede dig her, så kan du blot sende mig en besked.
Hilsen Mette
Bliv gratis medlem