Hej.. Jeg skal til at sælge min butik, men vil vide om man skal betale skat af det man sælger butikken for?
Hvis jeg f.eks. sælger butikken for 30.000 inkl varelager, skal jeg betale skat af det? |
Ja.
Jeps. Selvfølgelig. I Danmark er der ikke noget, man ikke skal betale skat af! |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jo, fortjenesten ved et privat hussalg |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Aarh. Ok, jeg har aldrig ejet et hus, så det var jeg ikke lige bekendt med. Men det er da rart at vide, at der er bare én ting som den danske stat ikke skal have en bid af :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Er du uenig Peter? |
Hej. Ja..gælder kun hvis man selv har beboet ejendommen. Jævnfør parcelhusreglen EBL§8! Ellers skal der betales skat.
MvH Peter |
Og det var altså nok til en enkelt stjerne fra dig, at jeg ikke havde skrevet det. Langt de fleste danskere bor jo rent faktisk i deres huse inden de sælger og spekulerer ikke i det, men nøjes med at eje et enkelt hus ad gangen. |
He he, godt du lige fik fjernet "ikke", jeg kunne heller ikke få det til at passe, da jeg læste det igen |
Hej. Næ..Nicolaj...har også rettet op på stjernene. Var bare lige en kommentar.
MvH Peter |