Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra årslev
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej piger og drenge.

som så mange andre har skrevet om herinde, er jeg også startet i at rode med noget tøj salg/import, men nu skal jeg lige i gang for alvor. 

og planen var at starte min egen webshop, hvor jeg har et bredt udvalg af tøj der taler meget til de unge mennesker og stille roligt op i den tidlige voksen alder.

meningen med dette indlæg var at jeg gerne ville have fat i en trofast leverandør som kan komme med et fornuftig forslag til vare og pålidligt samarbejde.

håber nogle af jer kan hjælpe mig, evt forslag til hvor jeg skal søge hen :-)

Mvh: Civ'Ink

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 20:49

Det kræver en meget grunding research at finde en god leverandør. Google er det første skridt. Når du så har fået nogen mulige danske kandidater kan du sammenholde disse med udenlandske fabrikker.

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:58

Hvis du vil sælge nyeste kollektion, så skal du typisk have fat i mærkerne selv, og indgået en aftale med dem... For nogle mærker er det nemt, imens andre mærker stiller en helveds masse krav...

Er du til "last season" varer (sidste sæson/sæsoner), så kan du finde grossister både i DK og udlandet. Men før du begynder jagten, så er det en god ide, at finde de mærker, som har din interesse...

Her er en oversigt over mærker, som du skal være varsom med at købe ved last season varer...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)